• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3185 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن

اندامي خارق العاده، انتخابي مناسب

 در زير راهكارهايي جهت به وجود آوردن اندامي بسان مدل‌هاي... در فصل سرما ارايه داده مي‌شود:
1- بدنسازي: با رفتن به باشگاه‌هاي بدنسازي دركوتاه‌ترين زمان مي‌توانيد با همان مدل‌هاي... رقابت كنيد و حتي مي‌توانيد در حداقل زمان به جايي برسيد كه مدل‌ها جلوي پاي شما بايستند.
2- اسكي: ورزشي كه تمام اجناس استفاده در آن قيمتش برابر با قيمت يك ماشين است. براي رفتن به بالاي كوه هم از وسايلي مثل تلسييژ و تله‌كابين استفاده مي‌شود و اين وسايل مانند هواپيما در هوا حركت مي‌كند، نرخ بليتش با نرخ بليت هواپيما هماهنگي دارد (البته استفاده از هر دو به صلاح نيست از ما هشدار دادن بود). با اين اوصاف اين ورزش كارآيي لازم را ندارد و از همه مهم‌تر در اين ورزش بارش برف است، اما ريزش برف مثل خريد گوشت غيرممكن شده است.
3- پياده‌روي: از آن كارهايي است كه مي‌توان ضرب‌المثل «با يك تير چند نشان را زد» استفاده كرد. شما با يك پياده‌روي ساده مي‌توانيد هم به تناسب اندام و هم خريد خانه برسيد و با مد سال هم آشنايي پيدا كنيد (البته همه اينها مستلزم اين است كه مراقب رنگ كفش و مدل لباستون باشيد تا مورد نقد قرار نگيريد) .
4-صف نوردي: از آنجايي كه هر روز به صف‌ها اضافه مي‌شود (صف مدرسه، صف نانوايي، صف اتوبوس، صف تاكسي، صف بنزين، صف يارانه، صف سبد كالا و... .) چون مجبور هستيد ساعت‌ها سرپا بايستيد مطمئنا اين كار براي تناسب اندام بسيار مناسب است.
5- مترونوردي: سوار و پياده شدن در مترو خود بزرگ‌ترين فعاليتي است كه مي‌توان انجام داد تا به تناسب اندام دست پيدا كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون