• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3185 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن

دسر چيني محبوب

ويديويي از درست كردن يك دسر چيني كه براي مردم دنيا بسيار محبوب است اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي جزو پربازديد‌ترين ويديوهاست. نحوه پخت اين دسر و مهارتي كه در درست كردن آن وجود دارد باعث شده هركسي با ديدن اين ويديو دلش بخواهد يك بار هم كه شده اين دسر را امتحان كند. اين ويديو بيش از 20 ميليون بازديد‌كننده داشته است كه نشان مي‌دهد چقدر محبوبيت اين دسر در شبكه‌هاي اجتماعي زياد است. اين دسر كه از شير و توت فرنگي درست شده است توانسته در مدت كمتر از يك هفته بيش از 100 هزار بازنشر را به خودش اختصاص دهد. چيني‌ها به تازگي سعي كرده‌اند با درست كردن اين ويديو غذاها و دسرهاي خودشان را بيشتر در شبكه‌هاي اجتماعي تبليغ كنند.

آموزش پدر به فرزند

ويديوي آموزش راه رفتن و پريدن يك پدر به فرزند خودش در شبكه‌هاي اجتماعي طرفداران زيادي پيدا كرده است. اين ويديو چهار ميليون بازديد‌كننده پيدا كرده است و در اين ويديو كودك خيلي سخت به حرف‌هاي پدرش گوش مي‌دهد. كاربران با نظرات مختلف درباره اين ويديو نوشته‌اند كه ضبط كردن اين ويديو از سوي پدر و مادر نشان مي‌دهد كه چه اندازه سرنوشت اين كودك براي آنها مهم است. همين پدر و مادر بودند كه زماني كه اين فرزند به دنيا آمد ويديويي را از او در يوتيوب منتشر كردند كه آن ويديو بيش از 20 ميليون بازديد‌كننده را به خود اختصاص داده بود. اين ويديو همچنان از محبوب‌ترين ويديوها در شبكه‌هاي اجتماعي به حساب مي‌آيد.

زمين ثابت است و به دور خورشيد نمي‌چرخد

يك روحاني سعودي به تازگي ادعاي عجيبي كرده است كه چند روز است در تمام شبكه‌هاي اجتماعي عكس‌ها و حرف او براي كاربران جذابيت زيادي ايجاد كرده است. اين روحاني سعودي با نام بندر الخيبري در يك جلسه پرسش و پاسخ مدعي شده است كه زمين ثابت است و به دور خورشيد هم نمي‌چرخد. او در تاييد ادعاي خود مي‌گويد: «اگر زمين در حركت باشد و شما بخواهيد با هواپيما مثلا به چين برويد، هيچگاه به مقصد نخواهيد رسيد.» خيلي از كاربران نوشته‌اند كه با توجه به نزديك شدن روز تولد گاليله اين صحبت‌ها حتما با اهداف خاصي گفته شده است و پس از اين همه تلاش دانشمندان چگونه بازهم يك نفر مي‌تواند همچنين ادعاهايي بكند. شبكه‌هاي خبري و سايت‌ها هم اين حرف را پوشش كامل داده‌اند. ويديوي مربوط به صحبت‌هاي او بيش از 10 ميليون بازديد‌كننده داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون