• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3960 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

ويژه

تخصيص 741 ميليون دلار به توليد استان فارس

بانك صنعت و معدن 741 ميليون دلار تسهيلات به واحدهاي صنعتي استان فارس اختصاص داده است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، در راستاي حمايت اين بانك از صنايع كشور براي توسعه پايدار و اشتغال، در استان فارس تاكنون طرح‌هاي ذوب‌آهن پاسارگاد از تسهيلات 294 ميليون دلاري، عرش كبير شرق، كربنات سديم كاوه، نان صنعتي خوشه طلايي حافظ جهرم، آب‌هاي معدني سپيدان چشمه، فرتاك نيروي پارس و فني شايا توان جهرم از تسهيلات 43 ميليون يورويي و طرح‌هاي سيمان خاكستري ني ريز، فولاد ني ريز و نوسان نگار غرب از تسهيلات 398 ميليون دلاري برخوردار شده‌اند.

 

آمادگي پاسارگاد براي تامين مالي پروژه‌هاي برق

مصطفي بهشتي‌روي، عضو هيات‌مديره بانك پاسارگاد ضمن بررسي وضعيت نيروگاه‌هاي خورشيدي تابشي، امكان تامين مالي توسط بانك‌هاي ايراني را مطرح و آمادگي بانك پاسارگاد براي نقش‌آفريني موثر در تامين مالي پروژه‌هاي برقي كشور را اعلام كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، مصطفي بهشتي‌روي در دومين همايش اينترسولار ايران، با طرح آمار جهاني وضعيت انرژي و وضعيت حوزه انرژي در ايران، ساختار عملياتي و مالي نيروگاه‌هاي خورشيدي تابشي را تشريح كرد و به بررسي امكان تامين پروژه‌هاي برقي توسط بانك‌هاي ايران پرداخت. وي با اشاره به الگوهاي تامين مالي پروژه‌اي در ايران، طرح‌ سرمايه‌گذاري پروژه‌ها از محل تامين مالي خارجي با تضمين دولت، طرح سرمايه‌گذاري بين‌المللي براي پروژه‌هاي انرژي بخش خصوصي، اظهار داشت كه در صورت مهيا بودن شرايط، بانك پاسارگاد براي ايفاي نقش موثر در تامين مالي پروژه‌هاي برقي كشور آمادگي دارد.

 

همراه اول نشان ويژه «مديريت مساله و بحران» گرفت

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سيزدهمين سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي و چهاردهمين جشنواره برترين‌هاي روابط عمومي ايران، با موضوع «نقش روابط عمومي در توسعه پايدار» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه با حضور چهره‌هاي بين‌المللي، دست اندركاران روابط عمومي‌هاي كشور و روساي انجمن بين‌المللي روابط عمومي در مركز همايش‌هاي كتابخانه ملي برگزار شد. بنابر اين گزارش، روابط عمومي همراه اول، نشان ويژه «مديريت مساله و بحران» چهاردهمين دوره جشنواره برترين‌هاي روابط عمومي ايران را به دليل استقرار شيوه رصد افكار عمومي، پيش بيني مسائل و بحران‌ها، مساعدت و مشاركت در پيشگيري از بروز آنها و مديريت شايسته بحران با رويكرد ارتباطي و بهره‌گيري خردمندانه از رسانه‌ها دريافت كرد.

 

موج شكايات مردم از ترابردهاي ناخواسته

همين دو هفته پيش بود كه سايت‌هاي خبري خبر از انجام ترابردهاي ناخواسته و اجباري در مشهد دادند. طبق خبري كه در رسانه‌هاي جمعي منتشر شد در يكي از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مشهد فرم‌هايي در اختيار مردم قرار مي‌گرفت كه براي شركت در قرعه‌كشي بايد مراحلي را انجام دهند. انجام اين مراحل درواقع منجر به ترابرد شماره اين مشتركين از همراه اول به ايرانسل مي‌شد و همه اينها در شرايطي بود كه هيچ نام و نشاني يا توضيحي در مورد ترابردپذيري و عواقب آن در اختيار افراد قرار
نمي‌گرفت. اما با بررسي‌هايي كه انجام گرفت مشخص شد ترابردهاي ناخواسته افراد بسيار زيادي را درگير كرده است و محدود به يك شهر و استان نيست. در تصاويري كه به دست ما رسيده موجي از شكايات مردمي از ترابردهاي ناخواسته را مشاهده مي‌كنيد. تعداد زيادي از مشتركين از نقاط مختلف كشور شكايت خود را از ترابرد ناخواسته و بدون اطلاع از همراه اول به ايرانسل مكتوب كرده‌اند.

 

جشن «پيروزي بزرگ»

همزمان با فرارسيدن هفته بسيج و به مناسبت پيروزي جبهه مقاومت در نبرد با داعش جشن «پيروزي بزرگ»، ديروز در ايوان انتظار ميدان حضرت وليعصر، عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف برگزار شد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه، شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه چهارشنبه اول آذرماه 96، به مناسبت پيروزي جبهه مقاومت در نبرد با داعش و به شكرانه پيروزي بزرگ رزمندگان اسلام اقدام به برپايي جشن در پلازاي واقع در ايستگاه متروي ميدان وليعصر‌‌(عج) كرد.

 

در سايپا، كارمحور خواهيم بود

محسن قاسم جهرودي، مديرعامل جديد گروه خودروسازي سايپا در جلسه معارفه خود گفت: بنده كار محور هستم و حتما از مدل‌هاي استراتژي توسعه‌اي استفاده خواهم كرد. به گزارش سايپانيوز، جلسه توديع و معارفه مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با حضور دكتر معظمي، معاون وزير و رييس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، مهندس صالحي‌نيا معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مديران ارشد گروه سايپا در اين شركت برگزار شد. در اين مراسم مهندس محسن قاسم جهرودي با اشاره به حضور 25 ساله خود در صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو صنعت پركاري است. در اين صنعت بسيار سخت كار و تلاش كردم و توانسته‌ام تمامي شرايط را تجربه كنم. وي افزود: اين صنعت متعلق به تمامي كاركنان فعال در آن است و جاي افتخار است كه گروه سايپا با توليدات خود تاكنون توانسته بسياري از مردم كشور را صاحب خودرو كند.

البته بايد در اين خصوص برنامه‌ريزي داشته باشيم تا بتوانيم در تمامي كلاس‌هاي خودرويي، محصولي براي توليد داشته باشيم. قاسم جهرودي تاكيد كرد: بنده كار محور هستم و حتما از مدل‌هاي استراتژي توسعه‌اي استفاده خواهم كرد. البته مدل اصلي بنده بر اساس اعتماد به تك تك كاركنان در سايپاست، همچنين به شبكه قطعه‌سازي كشور كه همراه صنعت خودروسازي كشور است، اعتماد دارم. وي افزود: سايپا داراي بهترين پرسنل از جهت تخصص و دانش در صنعت خودرو است و قطعا اين توان مي‌تواند به رشد بيشتر در صنعت كمك كند، علاوه بر اين سايپا شركتي بسيار چابك است و اين از نكات بسيار مثبت آن است. قاسم جهرودي گفت: توان توليد سايپا بسيار بيشتر از توليد فعلي آن است و در زمينه افزايش تيراژ و كيفي‌تر كردن توليد محصول حركت مي‌كنيم وحتما آينده بهتري در اين بنگاه خواهيم داشت و مي‌توانيم در اين صنعت سرآمد باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون