• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3962 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

ويژه

تبريك مهندس يكه زارع  به مديرعامل جديد سايپا

هاشم يكه‌زارع در پيامي، انتصاب مهندس جهرودي را به عنوان مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا تبريك گفت. مهندس هاشم يكه زارع ضمن آرزوي توفيق براي وي، بر ضرورت گسترش همكاري‌هاي دو جانبه در راستاي توسعه صنعت خودرو كشور تاكيد كرد. به گزارش ايكوپرس، در بخشي از پيام مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو آمده است: سايپا و ايران خودرو به عنوان دو قطب توليد خودرو كشور، مي‌توانند در سايه همكاري‌هاي برنامه‌ريزي شده، با هدف توسعه اين صنعت و تبديل آن به قطب توليد خودرو در خاورميانه، ضمن غلبه بر مشكلات، در بخش‌هاي مختلف به‌ويژه طراحي و توسعه از توانمندي‌هاي يكديگر بهره‌مند شوند. در متن پيام مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو آمده است: «انتصاب شايسته جنابعالي به عنوان مديرعامل گروه خودرو‌سازي سايپا، يكي از قطب‌هاي توليد صنعتي كشور را تبريك مي‌گوييم. رجاء واثق داريم كه اين مجموعه با مديريت شما كه سابقه ارزشمندي در صنعت خودرو داريد، مسير توسعه را سريع‌تر از گذشته طي كرده و با عبور از مشكلات حاكم بر صنعت و اقتصاد كشور، جايگاه خود را در اقتصاد كشور بيش از گذشته تحكيم خواهد كرد. صنعت خودرو ايران و سرمايه ارزشمند نيروي انساني آن در شرايطي قرار دارد كه نيازمند مديريتي پويا، توسعه‌نگر و خلاق است تا اين صنعت را در پس يك دوره محدوديت‌هاي اقتصادي، دچار تحول و جهش نمايد. از اين رو، حضور جنابعالي و همچنين همكاري ساير مديران كاربلد و مجرب سايپا مي‌تواند مايه توفيق در اين تحول باشد. سايپا و ايران خودرو به عنوان دو قطب توليد خودرو كشور، مي‌توانند در سايه همكاري‌هاي برنامه‌ريزي شده، با هدف توسعه اين صنعت و تبديل آن به قطب توليد خودرو در خاورميانه، ضمن غلبه بر مشكلات، در بخش‌هاي مختلف به‌ويژه طراحي و توسعه از توانمندي‌هاي يكديگر بهره‌مند شوند. قطعا طي كردن مسير دشوار روبرو با همكاري و هم‌افزايي ناشي از مشاركت دو‌طرف ميسر خواهد شد و باعث مي‌شود امكانات و توانمندي‌هاي موجود در كشور به نحو بهينه‌اي مورد استفاده ‌قرار گيرد.»

 

تخصيص 1100ميليارد تومان تسهيلات به استان بوشهر

مبلغ 1100 ميليارد تومان به واحدهاي صنعتي استان بوشهر در سال 1395 از سوي بانك صنعت و معدن پرداخت شده است. سهم استان بوشهر از كل تسهيلات پرداختي اين بانك به استان‌هاي كشور در سال گذشته 2/13 درصد است. اين تسهيلات به منظور ايجاد، توسعه و تكميل، بازسازي و تامين سرمايه در گردش واحدهاي مختلف صنعتي استان بوشهر پرداخت شده است و از مهم‌ترين آنها مي‌توان به طرح‌هاي پتروشيمي كاويان، پتروشيمي بوشهر و پتروشيمي هنگام اشاره كرد.

 

ارسال ۱۳۰۰ كانكس و ۵۰ ميليارد ريال همراه اول به مناطق زلزله‌زده

همراه اول از ارسال ۱۳۰۰ كانكس و اختصاص ۵۰ ميليارد ريال جهت ساخت و بازسازي مدارس مناطق زلزله‌زده خبر داد. در راستاي مسووليت اجتماعي اپراتور اول، با تصويب هيات‌مديره تعداد ۱۳۰۰ كانكس كه پيش از اين در طرح‌هاي توسعه‌اي استفاده شده و قرار بود دوباره در طرح‌هاي جديد مورد استفاده قرار گيرد به دليل سردي هوا و اولويت نياز زلزله‌زدگان به آنها، در مناطق مذكور جهت اسكان موقت در حال توزيع است. همچنين بر اساس مصوبه مذكور، مبلغ ۵۰ ميليارد ريال جهت ساخت و بازسازي مدارس مناطق زلزله زده اختصاص يافت. پيش از اين نيز همراه اول در راستاي مسووليت اجتماعي خود و تسهيل ارتباط در مناطق زلزله‌زده، ۴۸ ساعت مكالمه (درون شبكه) را در اين مناطق رايگان كرده بود و با توزيع سيم‌كارت، گوشي، پاوربانك و ساير اقلام مورد نياز ضروري نظير مواد غذايي فاسدنشدني، پتو و پوشاك به كمك اين عزيزان شتافته بود.

 

افزايش 25 درصدي فروش نفت ايرانول در سال جاري

 عيسي اسحاقي، مديرعامل شركت نفت ايرانول در مراسم تقدير از اتوسرويس كاران برتر استان قم از توسعه همه‌جانبه در ايرانول با فعال كردن پروژه‌ها، رشد بيش از 50 درصدي سود، كاهش خام‌فروشي، افزايش فروش، سهم بازار و صادرات محصول نهايي و توجه به نيروي انساني به عنوان محور توسعه خبر داد و گفت: در هشت ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل با حدود 25درصد افزايش فروش ريالي مواجه هستيم. وي با بيان اينكه رشد 24 درصدي فروش امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل و افزايش سود خالص به فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل نيز از دستاوردهاي مهم شركت در شش ماهه نخست سال جاري بوده است، گفت: طي سه سال گذشته سهم بازار ايرانول از 19 درصد به حدود 26 درصد افزايش يافته است.
اسحاقي افزود: خوشبختانه شركت نفت ايرانول طي سه سال گذشته با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده موفق به ثبت ركورد‌هاي مختلفي در زمينه‌هاي سود، توليد، فروش، صادرات و به خصوص صادرات محصولات نهايي و افزايش سهم بازار در توليد، توزيع و فروش براساس گزارش‌هاي نهادها و سازمان‌هاي دولتي شده است و توانستيم با افزايش سهم بازار، افزايش صادرات محصول نهايي و كاهش 50 درصدي خام‌فروشي و كاهش مطالبات، سود خالص را در شش ماهه اول بيش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كه در تاريخ شركت بي‌سابقه است، ثبت كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون