• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3187 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند

۱۲۰ حساب با گردش مالي بالا شناسايي كرديم

دادستان كل كشور درباره ممنوع‌التصوير شدن رييس دولت اصلاحات تاكيد كرد: موضع قوه قضاييه درباره اين فرد بيان شده است. با توضيحات سخنگوي قوه قضاييه جاي سوالي براي هيچ كس باقي نمي‌ماند. به گزارش ايلنا، گزيده اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيم رييسي به شرح زير است:
  در يكي از شهر‌ها ۱۲۰ حساب با گردش مالي بالا را شناسايي كرديم گرچه به صورت قاطع مطمئن نبوديم كه اين حساب‌ها مربوط به قاچاقچيان باشد اما پس از مسدود كردن آنها وقتي كسي براي پيگيري مسدود شدن حساب مراجعه نكرد اطمينان حاصل كرديم.   اگر از سوي نيروي انتظامي به بانك‌ها اعلام شود كه گردش مالي يك حساب و يا يك بانك غيرمتعارف است بانك‌ها و بانك مركزي بايد همكاري كنند. همه ظرفيت‌هاي كشور در بخش‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي در مبارزه با اين موضوع بايد وارد عمل شوند.
  ما با ماده مخدري كه تخريب‌كننده روح و جسم انسان است مواجه هستيم كه مرگ تدريجي فرد و جامعه را به دنبال دارد.  بر كسي پوشيده نيست آنچه امروز در حوزه مواد مخدر توليد مي‌شود تحت نظارت نيروهاي ناتو است و اقدامات‌شان عكس آن چيزي است كه بايد شاهد آن باشيم.
  برخي شعب بانك‌ها در نقاط مرزي گردش مالي بالايي داشتند؛ اين گردش مالي از كجاست؟ اگر مشخص شود در ارتباط با پولشويي است حتما بايد نظام بانكي وارد عمل شود تا از پولشويي در امان بماند.
  در بحث ديپلماسي نيز بايد وزارت امور خارجه در مقابله با مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شود، چرا كه ما كشوري هستيم كه در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار داريم.
  نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي نبايد به كشف يك موضوع كه مي‌تواند به تشكيل يك پرونده منجر شود بسنده كنند، بلكه بايد به سمت كشف باندها سوق پيدا كنند. براي قوه قضاييه صادر كردن حكم براي باندي خطرناك نسبت به افراد خرده‌پا اهميت بيشتري دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها