• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3187 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند

تسليت هاشمي‌رفسنجاني در پي درگذشت سيدصادق طباطبايي و سيده فاطمه خاتمي


در پي درگذشت سيد صادق طباطبايي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام پيام‌ تسليتي را صادر كرد. در پي درگذشت آقاي سيد صادق طباطبايي و سيده خانم فاطمه خاتمي، آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني طي دو پيام جداگانه به خانواده‌هاي خميني، خاتمي، صدر و طباطبايي، درگذشت آن دو را تسليت گفت كه به شرح ذيل است:
درگذشت شادروان آقاي صادق طباطبايي باعث تاسف و تالم خاطر گرديد.
آشنايي نسبي و سببي ايشان با بزرگان شيعه در لبنان و به ويژه امام موسي صدر و بيت شريف امام(ره)، به ويژه مرحوم حاج احمدآقا خميني، از او انساني تاثيرگذار در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ساخته بود كه علاوه بر طي مدارج علمي و دانشگاهي، در زمان تبعيد امام عزيز در عراق نيز شخصيتي فعال در مبارزه بود و گفت‌وگوي ايشان با امام در نجف يكي از اسناد جاودان تاريخ انقلاب اسلامي است. با تسليت اين مصيبت به بيوت شريف طباطبايي، صدر و خميني، علوّ درجات آن فقيد سعيد را از درگاه احديت خواستارم.
همچنين آيت‌الله هاشمي در پيامي ديگر خطاب به سيد محمد خاتمي در گذشت سيده فاطمه خاتمي را تسليت گفت. در اين پيام آمده: درگذشت خواهر بزرگوارتان، حاجيه خانم فاطمه خاتمي را به جناب‌عالي و خانواده‌هاي خاتمي و خليلي تسليت مي‌گويم. خانم مكرّمه‌اي كه در انتساب، صبيه آيت‌الله سيد روح‌الله خاتمي و در اكتساب مادر شهيد عزيز حسن خليلي است كه هر كدام آنها مي‌تواند دليلي براي قرب الهي و علوّ درجات در بارگاه احديت باشد.
صبر جميل و تسلّاي خاطر بازماندگان را از خداي متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها