• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3187 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند

ويژه

افزايش صددرصدي سرمايه بانك قوامين

در مجمع عمومي فوق‌العاده بانك قوامين كه براي افزايش سرمايه برگزار شد، سرمايه اين بانك با صد درصد به گزارش روابط عمومي بانك قوامين، به موجب انتشار آگهي برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده بانك قوامين براي تصميم‌گيري در خصوص افزايش سرمايه بانك وپس از اخذ مجوز از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران مجمع فوق سي‌ام بهمن ماه در مجتمع رفاهي باغ پرديس تهران برگزار شد. برپايه همين گزارش در اين مجمع كه با حضور مديرعامل، اعضاي هيات‌مديره، حسابرس وبازرس قانوني، نماينده سازمان بورس وجمعي از سهامداران بانك برگزار شد؛ افزايش صد درصدي سرمايه بانك به‌طور رسمي اعلام شد. اين گزارش حاكي است، دراين مجمع پس از استماع گزارش بازرس قانوني، احمدرضا خطيبي مديرعامل بانك طي سخناني ضمن تشريح وشفاف‌سازي روند افزايش سرمايه بانك اعلام كرد: به موجب اين مجمع وافزايش صد درصدي سهام بانك قوامين سرمايه بانك قوامين از 4 هزار ميليارد ريال به 8 هزار ميليارد ريال افزايش مي‌يابد.

بيرانوند: اقتصاد ايران دچار ديابت نقدينگي است

چهارمين سمينار ملي بازاريابي، فروش و مديريت كسب و كار با حمايت بانك سرمايه و سخنراني افتتاحيه بيرانوند، مدير عامل اين بانك برگزار شد. به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، چهارمين سمينار ملي بازاريابي، فروش و مديريت كسب و كار، با حمايت طلايي بانك سرمايه و با سخنراني افتتاحيه بيرانوند، مدير عامل اين بانك در روز جمعه مورخ اول اسفندماه در تالار الغدير دانشكده مديريت دانشگاه تهران برگزار شد. بيرانوند در سخنراني خود افزايش سه برابري نرخ ارز در سنوات گذشته و به تبع آن افت بهاي ريال را موجب فراهم آمدن زمينه‌اي براي به حراج گذاشتن ريال و تبديل شدنش به كالا عنوان كرد. مدير عامل بانك سرمايه در فراز ديگري، اقتصاد ايران را مبتلا به «ديابت نقدينگي» دانست و در تشريح آن عنوان كرد كه با وجود وجود نقدينگي سرگردان در شريان‌هاي اقتصاد، واحدهاي توليدي و خدماتي از جذب اين نقدينگي ناتوان‌ هستند. وي در ادامه، يكي از راهكارهاي برون‌رفت از بحران افزايش نقدينگي و مهار آن را رويكرد گسترده به كارت‌هاي اعتباري دانست.

ثبت ركورد روزانه 108 ذوب در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم

تلاشگران صنعت فولاد كشور در فولاد مباركه با عزمي راسخ در ادامه كارنامه درخشان خود در بهره‌برداري موثر از ظرفيت‌هاي تجهيزات و بهره‌وري سرمايه‌هاي انساني‌ با ثبت ركورد 108 ذوب در ناحيه فولادسازي و ريخته‌‌گري مداوم افتخاري ديگر آفريدند. مرتضي مومني، رييس گروه فني فولادسازي و ريخته‌گري مداوم با اعلام اين خبر گفت: همكاران ناحيه فولادسازي در تاريخ 24/11/93 با توليد 108 ذوب و تناژ تخليه 20 هزار و 606 تن فولاد مذاب از كوره‌هاي قوس الكتريكي و توليد 19 هزار و 495 تن تختال از ماشين‌هاي ريخته‌گري مداوم، ركورد قبلي توليد روزانه 105 ذوب با تناژ تخليه 19هزار و 992 تن و توليد تختال 18 هزار و 951 تن را كه متعلق به تاريخ 5/7/93 بوده را به ميزان 614 تن فولاد مذاب تخليه شده و 544 تن تختال ارتقا دادند.

اهداي جوايز بهستان

جوايز ويژه شركت بهستان به برندگان جشنواره «بكو اساس خانه شما» اهدا شد. همايش منطقه شمال غرب شركت بهستان 14 بهمن با حضور مديران ارشد اين شركت، نمايندگان فروش و چهره‌هاي هنري و ورزشي همچون نرگس محمدي و آندرانيك تيموريان در تالار آفتاب تبريز برگزار شد كه در جريان اين همايش قرعه‌كشي جشنواره «بكو اساس خانه شما» هم انجام و در نهايت اسامي برندگان اين جشنوراه مشخص شد. بر همين اساس و با هماهنگي شركت بهستان، آقايان اميد سورسوري و جواد يوسف زاده، برندگان خوش اقبال اين جشنواره روز پنجشنبه 30 بهمن ماه با حضور در ساختمان شركت بكو – بهستان، واقع در خيابان اسفنديار تهران، جوايز خود را كه دو دستگاه خودرو هيونداي سانتافه مدل 2015 بود دريافت كردند تا علاوه بر لذت استفاده از محصولات بكو، خاطره‌اي خوش از خريد خود به يادگار داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها