• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3977 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

مرگ مشكوك كارمند برج ميلاد

گروه اجتماعي| روز گذشته خبر آمد كه يكي از كارمندان برج ميلاد خودش را در يكي از اتاق‌هاي اين برج به‌دار آويخته و خودكشي كرده است. كارمند برج ميلاد هنگامي كه قصد تميز كردن يكي از اتاق‌ها را داشت با جسد حلق‌آويز يكي از كارمندان روبه‌رو شد. بلافاصله اين فرد موضوع را به مسوولان برج اطلاع داد و پس از آن، موضوع به اطلاع پليس رسيد.
با حضور ماموران كلانتري نصر در محل، آنها با جسد حلق‌آويز كارمند 60 ساله در يكي از اتاق‌هاي برج روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل، او دستور تحقيقات بيشتر را صادر كرد. بررسي‌هاي محل كشف جسد نشان مي‌داد اين فرد به صورت خودخواسته به زندگي‌اش پايان داده است. به گفته برخي منابع كنار جسد اين فرد نامه‌اي وجود داشته كه احتمالا حاوي دليل او براي خودكشي است. اين نامه در حال حاضر براي بررسي در دست پليس است و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.  در حالي كه برخي مدعي شده‌اند اين فرد از مديران برج ميلاد بوده است، اما قاضي شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران به «تسنيم» اعلام كرد كه اين فرد يكي از نگهبانان طبقه همكف برج ميلاد بوده است. او همچنين به «ميزان» گفت: «نگهبان طبقه همكف برج ميلاد به دليل مشكلات مالي خود را حلق‌آويز كرد. مقتول وصيت نامه‌اي نوشته بود كه مشكلات مالي‌اش را علت خودكشي اعلام كرده است.» با وجود اينكه قاضي شهرياري اين فرد را يكي از نگهبانان برج ميلاد مي‌داند، يك منبع آگاه درباره اين فرد به «اعتماد» گفت: «اين فرد نگهبان نبوده و يكي از كارمندان برج ميلاد با سابقه‌ كاري حدود 10 سال بود. او سه فرزند دارد. اين مرد ۶۰ ساله خودش را در اتاق كارش ‌دار زده بود.»
او ادامه داد: «اصلا باورم نمي‌شود. او فردي شاد و سرزنده بود و اصلا نمي‌شد تصور كرد كه ممكن است دست به چنين كاري بزند. »
ليدا دانشي، مدير ارتباطات و بين‌الملل برج ميلاد تهران هم در واكنش به اين خبر گفت: «در ارتباط با اتفاق ناگواري كه در مورد يكي از همكاران خوشنام و باسابقه ما رخ داده، شائبه خودكشي وجود دارد و جزييات اين ماجرا توسط پليس در دست بررسي است.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون