• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3988 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۹ دي

حميد رسايي: شعارها عليه دولت بود

حميد رسايي از مدافعان سرسخت دولت قبل، اين روزها دلواپس وضعيت اقتصادي مردم است و تجمعات روز پنجشنبه را ناشي از بي‌توجهي دولت به وضعيت مردم مي‌داند. او در گفت‌وگويي با برنا گفته است: «بنده تذكر دادم كه اگر به مشكلات اصلي مردم توجه نشود يك جايي سرباز مي‌كند و متاسفانه اين اتفاق افتاد، خوشايند نيست، اما نتيجه غفلت دولت است درباره مشكلات اصلي مردم در سال‌هاي گذشته. وقتي همه هم و غم دولت در اين جنگ رواني كنسرت در مشهد بود، امروز مي‌بينيم كه مردم مشهد... مي‌گويند.» وي اين تجمع را صرفا اعتراض به دولت مي‌داند و در مورد ديگر شعارهاي ساختارشكنانه عليه حكومت گفت: « حكومت چيست؟ مگر غير از دولت است؟ مردم اين را از چشم چه كسي مي‌بينند؟ الان به شما برخورده؟» وي با تاكيد بر اينكه منظور مردم در شعار « ....» دولت است، گفت: «نمي‌گويم اين كار درست است. اما مي‌گويم اينها مردم هستند. اينها ضد انقلاب نيستند. اين رفتار سياسي نيست و اجتماعي است. چون مردم مواجهند با وزراي هزار ميلياردي و شكم‌هاي برآمده، اما مي‌بينند مشكلات روي دوش آنهاست. اين دقيقا تكرار آشوب‌هاي اجتماعي در دوره آقاي هاشمي است.»
وي افزود: «در دوره آقاي هاشمي، هم وقتي وزرا اشرافي بودند و مردم ديده نشدند. شاهد اعتراضات مردمي بوديم. به هيچ‌وجه هم زيرساخت سياسي نداشت، برخلاف كودتاي 88 كه زيرساخت سياسي داشت.»
رسايي با تاكيد بر اينكه تجمع مشهد رويكرد سياسي نداشته است، گفت: «البته بايد همين هم ديده شود و به مردم پاسخ داده شود. راه آن هم اين نيست كه فرماندار و استاندار بروند و كاري نداشته باشند. بايد به مردم توضيح داده شود.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون