• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3988 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۹ دي

آيت‌الله علم‌الهدي: عده‌اي براي احقاق حق خود تجمع كردند

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي كه در دولت احمدي‌نژاد مشكل چنداني با وضعيت معيشتي مردم نداشت و معتقد بود كه مشهدي‌ها اشكنه را از ياد نبرده‌اند اخيرا نسبت به وضعيت اقتصادي كشور حساسيت بيشتري نشان مي‌دهد. او اخيرا در سخناني با ابراز تاسف از اينكه «مردم از وضعيت حداقلي نيز برخوردار نيستند» گفته بود: «مردم در برابر زن و فرزند خود احساس سرافكندگي مي‌كنند.»
وي ديروز در خطبه‌هاي نماز جمعه به تجمع روز پنجشنبه مشهد اشاره كرد و گفت: «برخي از مردم به دليل شرايط اقتصادي داراي مطالباتي هستند كه مسوولان بايد به آنها رسيدگي كنند.»
علم‌الهدي افزود: «روز پنجشنبه عده‌اي در مشهد براي احقاق حق از دست رفته خود در برخي موسسات مالي و برخي نيز كه از گراني به تنگ آمده بودند در ميدان شهدا تجمع كردند اما عده‌اي نيروي وابسته به جريان‌هاي خارجي از اين موضوع استفاده كرده و شعارهاي هنجارشكنانه سردادند.»
وي افزود: «اقشار مختلف مردم بايد مراقب باشند و با هر دعوتي در تجمعي حضور پيدا نكنند و ابتدا بررسي كنند و ببينند اين دعوت از سوي چه كسي بوده است. نبايد به گونه‌اي رفتار كنيم كه يك زن روسپي امريكايي از اقدام ما خوشحال شده و از اين حركت تشكر كند. ما شهيد حججي‌ها را داشتيم كه در مقابل خنجر دشمن لبخند زدند تا اين نظام حفظ شود و نبايد به گونه‌اي رفتار كنيم كه فضا براي فشار دشمن آماده شود.  علم الهدي گفت: «متاسفانه امروز در دستگاه‌هاي دولتي كساني نفوذ كرده‌اند كه به فكر اقشار آسيب‌پذير نيستند. آقاي وزير نفت اين درست نيست كه بگوييد ما كمترين قيمت بنزين را داريم و بايد آن را افزايش دهيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون