• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4030 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

فرزند يك روحاني حرف ضدانقلابي مي‌زند

آيت‌الله سيد احمد خاتمي در همايش «بصيرت فاطمي و حوزه انقلابي» با تاكيد بر اينكه حضرت فاطمه(س) شناسنامه ما است، اظهار داشت: سرمان را بلند مي‌گيريم كه شيعه هستيم و استان لرستان اين افتخار را دارد كه استان فاطمه(س)، امام علي(ع) و اهل‌بيت است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه مردم معيار‌گرا شده‌اند و عموم مردم معيارها دست‌شان است و حق‌دارند كه بدشان بيايد كه «طلبه رفته است سراغ جاه‌طلبي و ماشين ۴۰۰ ميليوني سوار مي‌شود و در كاخ مي‌نشيند.»

آيت‌الله خاتمي با تاكيد بر اينكه مردم تا آخر آخوند زاهد را دوست دارند اما كاخ‌نشينان را نه، گفت: مردم از روحانيت برنگشته‌اند اما از رفتارهاي نادرست ما برگشته‌اند. وي با بيان اينكه دامي كه همه بايد مراقب باشند از طريق برخي از فرزندان ناصالح و مسوولان دفتر ناصالح پهن‌شده است، گفت: مراقب بچه‌هاي خود باشيم؛ شخصيت‌هاي روحاني مراقب دفترشان باشند، مراقب باشند از دفترشان سوءاستفاده نشود، نفوذي نيايد در خانه و دفترتان، كسي كه دنبال منافع خود است و مي‌خواهد از طريق ما به منافع برسد، نفوذي است.

آيت‌الله خاتمي با تاكيد بر اينكه براي دشمن فتح‌الفتوح است كه فرزند يك روحاني حرف ضدانقلاب را مي‌زند، گفت: اگر از دست‌تان دررفت و نصيحت اثر نكرد از آيت‌الله مشكيني و خزعلي درس بگيريد و به‌صراحت بگوييم خط من جدا است و از فرزند منحرف دفاع نكنيد. خبرآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون