• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4030 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

اهداي نشان‌هاي «لاك‌پشت پرنده»

مراسم اهداي نشان‌هاي «لاك‌پشت پرنده» برگزار مي‌شود.

نشان‌هاي طلا، نقره و ويژه لاك‌پشت پرنده روز يكشنبه ششم اسفند در آييني با حضور گروهي از نويسندگان، تصويرگران، مترجمان و ناشران كتاب كودك و نوجوان، در فروشگاه مركزي شهر كتاب به پديدآورندگان كتاب‌هاي برگزيده و چهره‌هاي موثر در زمينه فرهنگ و كتاب كودك و نوجوان اهدا مي‌شود. در اين مراسم علاوه بر اهداي نشان‌هاي طلا و نقره لاك‌پشت پرنده، گروه موسيقي آدمك قطعه لاك‌پشت پرنده و قطعاتي تازه را اجرا خواهد كرد.

‎در حاشيه آيين اهداي نشان‌هاي لاك‌پشت پرنده، جشن امضاي ۱۰ كتاب نامزد و كتاب‌هاي راه‌يافته به فهرست زمستان لاك‌پشت پرنده با حضور ۵۰ نويسنده، تصويرگر و مترجم برگزار خواهد شد كه خانواده‌ها، مربيان، كتابداران و كودكان و نوجوانان مي‌توانند در اين بخش با نويسندگان و تصويرگران ديدار و گفت‌وگو كنند.

‎در اين مراسم همچنين مسابقه صورتك و لباس شخصيت‌هاي كتاب‌هاي كودك و نوجوان براي كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد. ‎براي حضور در اين مسابقه كودكان و نوجوانان مي‌توانند به همراه خانواده‌ خود، صورتك يا لباس شخصيت‌هاي كتاب‌هاي كودك و نوجواني را كه دوست دارند و با آنها خاطره دارند، طراحي كنند و به شكل يكي از شخصيت‌هاي كتاب‌ها دربيايند و در جشن شركت كنند. روابط عمومي شهر‌كتاب

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون