• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4039 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

ويژه

گسترش همكاري سايپا و سيتروئن

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا كه به فرانسه سفر كرده است، ضمن بازديد از مركز طراحي مهندسي پژو-سيتروئن، با مديرعامل شركت خودروسازي سيتروئن ديدار و گفت‌وگو كرد. به گزارش سايپا نيوز؛ در جريان نشست محسن جهرودي با خانم ليندا جكسون، فرآيند پيشرفت برنامه همكاري مشترك، محصولات انتخاب شده در اين پروژه، انتقال دانش فني به ايران و آماده‌سازي زمينه‌هاي شروع توليد محصولات جديد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برخي از حاضران در محل اين نشست اعلام كردند كه جلسه مشترك مديران سايپا و سيتروئن به دليل پرداختن به جزييات فني و بررسي ابعاد مختلف اين همكاري از اهميت بالايي برخوردار بوده است و به نظر مي‌رسد دو طرف بر سر شكل دهي به يك فضاي جديد در همكاري‌ها به توافق رسيده‌اند. مديرعامل گروه خودروسازي سايپا نيز در پايان نشست خود، بدون اشاره به جزييات مطرح شده، فضاي كلي مذاكره را مثبت و سازنده دانست و بر دستيابي به نتايج مناسب و مطلوب براي سايپا تاكيد كرد.

 

تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي بانك ايران زمين

براساس اعلام بانك ايران زمين، با توجه به استقبال گسترده داوطلبان، آزمون استخدامي اين بانك تمديد شد. به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، براساس تصميم گرفته شده داوطلبان مي‌توانند تا ساعت 8 صبح روز شنبه 12 اسفند 96 با مراجعه به سايت بانك ايران زمين به نشاني www. izbank. ir و از طريق كليك روي بنر دعوت به همكاري نسبت به ثبت نام اقدام كنند.  ذكر اين نكته ضروري است كه متقاضيان بايد بومي و ساكن تهران باشند.

 

امنيت سپرده‌گذاران «مهرايران»

سردار مهدي محمودي در ديدار با حسن ميرزا‌عبداللهي‌ها، مدير شعب استان قزوين بر نقش موثر بانك‌ها در ايجاد امنيت و پيشگيري از وقوع جرم در جامعه تاكيد كرد و گفت: عملكرد شايسته بانك قرض الحسنه مهرايران در كنترل و مديريت انواع ريسك‌هاي بانكي و همچنين آمارهاي مربوط به كفايت سرمايه، نسبت مصارف به منابع و ميزان مطالبات، نشان مي‌دهد كه امنيت اقتصادي سپرده‌گذاران اين بانك در بالاترين سطح ممكن قرار دارد. به گزارش روابط عمومي بانك قرض‌الحسنه مهرايران، فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين ضمن تقدير از مساعدت‌هاي بانك قرض الحسنه مهر ايران در ارايه تسهيلات به كاركنان مجموعه نيروي انتظامي استان بيان داشت: رفتار سپرده‌گذاران در قبال دريافت سود بانكي تغيير كرده است و با مفهوم ريسك آشنا شده‌اند؛ به همين علت افراد بيشتري با استقبال از سبد محصولات بانك‌هاي قرض‌الحسنه حاضرند سپرده‌هاي خود را به شعب اين بانك انتقال دهند.

 

فروش ميلياردي بيمه ‌كوثر

فروش شركت بيمه ‌كوثر با اجراي هسته دانا و شبكه همكاران توانا و همچنين اعتماد مشتريان وفادار به بيش از 10هزار ميليارد ريال رسيد. به گزارش روابط‌عمومي و اعلام رييس اداره آمار و داده‌كاوي شركت بيمه‌كوثر؛ حق‌بيمه توليدي شركت بيمه‌كوثر در هفته اول اسفند ماه سال96 با بهبود تركيب پرتفو و رشد 10درصدي نسبت‌به مدت مشابه سال قبل از 10هزار ميليارد ريال گذشت. محمد حسين بصيرت خاطرنشان‌كرد: هدفگذاري شركت براي اجراي سياست اصلاح تركيب پرتفوي در سال 96 موجب شد سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشين از 61درصد به 47درصد كاهش و سهم بيمه‌هاي زندگي از 13درصد به 21درصد افزايش يابد. وي گفت: از ابتداي سال جاري رشته‌هاي مهندسي، زندگي، آتش سوزي و مسووليت شركت هر كدام ‌به‌ترتيب با رشد 180، 74، 55 و 54 درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بيشترين درصد رشد را ميان ساير رشته‌ها داشته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون