• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4061 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ فروردين

خبر ورزشي

اعزام پرحاشيه بانوان بسكتباليست به مسابقات غرب آسيا

تيم بسكتبال بانوان نفت آبادان بالاخره به مسابقات آسيايي اعزام شد. اين تيم قرار بود عصر يكشنبه راهي اردن شود كه به دليل صادر نشدن مجوز از وزارت نفت نتوانست راهي اين كشور شود. پس از آن تلاش‌ها آغاز شد تا شرايط سفر دختران بسكتبال نفت مهيا شود اما پس از ساعت‌ها معطلي، تيم بامداد دوشنبه فرودگاه را ترك كرد و دختران بسكتباليست به خانه‌هاي‌شان بازگشتند. با وجود اين اتفاق تلاش‌ها ادامه داشت تا اين تيم راهي مسابقات غرب آسيا شود. و بالاخره بعد از پيگيري‌هاي لازم، وزارت نفت مجوز اعزام اين تيم به رقابت‌هاي غرب آسيا در اردن را صادر كرد. تيم بسكتبال بانوان نفت بامداد امروز از طريق دوحه به امان پايتخت اردن سفر مي‌كند تا در مسابقات حاضر شود. احمد پارو، مدير باشگاه پالايش نفت آبادان با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: خوشبختانه موضوع حل شده و تيم به اردن اعزام خواهد شد. به هر حال ما زيرمجموعه وزارت نفت هستيم و با توجه به اينكه سفر برون‌مرزي است بايد مجوز وزارت نفت را براي تيم مي‌گرفتيم. با توجه به تعطيلات و طولاني شدن پروسه، ابتدا اين مجوز از شوراي ورزش وزارت نفت گرفته نشده بود و اين مشكلات به وجود آمد. خدا را شكر با درايت مسوولان وزارت نفت و تلاش‌هاي دوستان ما در امور ورزش پالايش نفت آبادان، مجوز اعزام تيم بانوان به غرب آسيا صادر شد.

 

اموال باشگاه نفت توسط دروازه‌بان پرسپوليس توقيف شد

وكيل عليرضا بيرانوند ديروز با حضور در تمرين تيم نفت، وسايل تمريني اين تيم را توقيف كرد. در روزهاي گذشته اعلام شده بود پس از اينكه عليرضا بيرانوند از طريق وكيل خود بابت دريافت طلبش از باشگاه نفت به دادسرا شكايت كرده بود، دادگاه حكم به توقيف اموال باشگاه نفت داد. بر اين اساس صبح دوشنبه وكيل عليرضا بيرانوند به همراه دو مامور دادسرا و نيروي انتظامي به محل تمرين اين تيم رفتند و تعدادي توپ، كاور، ميز و صندلي و لوازم تمرين را توقيف كردند. قرار است اموال توقيف شده در اختيار فردي امين قرار گيرد و پس از طي مراحل اداري به مزايده گذاشته ‌شود.

شهاب قاسمي، مدير رسانه‌اي تيم فوتبال نفت درباره توقيف اموال اين باشگاه گفت: تيم فوتبال نفت تهران از سال‌هاي قبل حدود ۳۰ ميليارد تومان بدهي معوق داشته است كه بخشي از اين بدهي‌ها مربوط به مجموعه ورزشي تختي و مطالبات بازيكنان قبلي بوده است. براساس آنچه مسوولان محترم فدراسيون فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان تهران پيش‌شرط قرار داده بودند براي انتقال مالكيت اين باشگاه به مديران فعلي، قرار بر اين بوده كه بدهي‌هاي مالياتي پرداخت شود كه اين اتفاق تا به حال رخ داده و حدود ۷ ميليارد تومان بابت ماليات داده شده است. بخشي از بدهي‌هاي مجموعه ورزشي تهران را دادند و مطالبات جاري تيم اعم از هزينه‌هاي اردويي، لباس و تداركات هم در حال پرداخت است. يعني تا به حال مديران جديد حدود ۱۰ درصد از مطالبات بازيكنان را داده‌اند اما آنچه باعث شده ما را دچار مشكل كند، اين است كه هيات واگذاري آن صورتجلسه‌اي را كه بايد واگذار مي‌كرد، امضا نكرده است. متاسفانه ظاهرا دو تن از مديران وزارت نفت مخالف اين واگذاري هستند يا اگر مخالف هم نباشند، آن صورتجلسه را امضا نكردند. بايد پيگيري شود تا ببينيم به چه دليل اين امضا انجام نشده و اين نقل و انتقالات انجام نشده است. مديران ما هم مي‌گويند تا زماني كه اين نقل و انتقال صورت نگيرد هيچ گونه ديني نسبت به بازيكنان ندارند. تسنيم

 

سرمربي جديد تيم ملي ژاپن انتخاب شد

در حالي كه تقريبا ۲ ماه تا آغاز جام جهاني ۲۰۱۸ فوتبال زمان داريم، فدراسيون فوتبال ژاپن وحيد هليل‌ هودزيچ را به دليل كسب نتايج ضعيف در ديدارهاي دوستانه و اختلاف با چند بازيكن قديمي ژاپن بركنار كرد.

يك روز بعد از اخراج اين مربي، آكيرا نيشينو به عنوان سرمربي سامورايي‌ها انتخاب شد. نيشينو ۶۳ ساله قبلا مديربرنامه‌هاي تيم ملي فوتبال ژاپن بود و در اين سمت فعاليت مي‌كرد. او در المپيك ۱۹۹۶ هدايت تيم ملي كشورش را بر عهده داشت جايي كه ژاپن توانست تاريخ‌سازي كند و تيم قدرتمند برزيل را كه بازيكناني چون روبرتو كارلوس و رونالدو را در تركيب خود داشت، با يك گل شكست دهد. تيم ملي فوتبال ژاپن در گروه H جام جهاني روسيه با تيم‌هاي كلمبيا، لهستان و سنگال هم‌گروه شده است و در اولين ديدار بايد برابر كلمبيا به ميدان برود. اين دو تيم در جام جهاني برزيل نيز برابر هم در مرحله گروهي قرار گرفتند كه آن ديدار با برد پرگل كلمبيا به پايان رسيد. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون