• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4950 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

تزريق واكسن براي عده‌اي در قوه قضاييه قانوني بود؟!

  اگر پرونده‌هايي مثل پرونده آقاي عيسي شريفي كه به شهردار وقت وصل بود و الان ۴ سال است خاك مي‌خورد و رانت و اختلاسي چند ميلياردي است و هيچ كسي با آن كاري ندارد، اگر مساله بابك زنجاني مشخص و مساله طبري‌ها ريزتر و دقيق‌تر مشخص مي‌شد، مردم اعتماد مي‌كردند.
  مردم مي‌پرسند كه آيا كرونا خطرناك است و بايد در خانه‌ها ماند و كسب و كارمان تعطيل شود و بايد در خانه بمانيم؟ اگر خطرناك است چرا پريروز آقاي رييسي در خوزستان در وضعيت بسيار خطرناك در زمينه كرونا دارند تبليغات مي‌كنند و هزاران نفر از جوانان را جمع كردند؟ مردم مي‌پرسند و مي‌گويند كه ما به چي اطمينان كنيم؟ من مي‌ترسم آقاي رييسي به اين ترتيب مي‌خواستند سيد محرومان شوند، امروز بشوند سيد مرحومان. 
  در فارس عده‌اي از سيستم قضايي واكسن زدند؛ من مي‌پرسم كه آيا اينها قانون بوده است؟
  سرمايه در غرب، چين، ژاپن، كره و هند است و تكنولوژي هم در همين جا‌هاست؛ اما تا زماني كه بخواهيم دنبال تنش و ماجراجويي در دنيا باشيم، وضعيت هميني هست كه امروز هست؛ حال اگر بخوانيم دولت قبل را محكوم كنيم يا خير من نمي‌دانم؛ آقاي رييسي كه جزو سران ۳ قوه هستند مگر در مساله بنزين نبود كه تصميم بدي گرفته شد و به بدي هم اجرا شد. امروز آقاي رييسي از اينكه اينستاگرام و تلگرام دارند صحبت مي‌كنند در حالي كه موضوع فيلترينگ هم در كشور مطرح است.
  يك مقداري بايد نگراني‌ها را كاهش دهيم و فقط حرف نزنيم. آقاي رييسي حالا كه با مردم مهربان شده‌ايد، همين الان لطف كنيد و دستور بفرماييد كه فيلترينگ‌ها برداشته شود؛ شما لطف كنيد به خصوص به آنهايي كه در ماجراي آبان ۹۸ دستگير شدند و تعدادشان مشخص نيست، براي همين خانواده‌ها درخواست عفو از مقام معظم رهبري داشته باشيد.
  توجه كردن به كرسنت خوب است اما بايد به FATF توجه شود؛ به جاي ديوارنوردي‌هاي مختلف و آب در آسياب ترامپ ريختن، به گشايش‌ها و وضعيت كشور در دولت اصلاحات نيز اشاره كنيم.
  متأسفانه در فروردين سال قبل آنچه اتفاق افتاد اين بود كه به هر دليلي دولت در موضوع بورس دخالت كرد و صاحبان سهام عمده كه معمولا نقش تعيين‌كننده‌اي دارند با هماهنگي با دولت كاري كردند كه پول مردم را جمع كردند ولي اين پول به سمت توليد نرفت بلكه قيمت سهام چندين برابر شد كه اين اقدام نيز به منتفع شدن سهامداران عمده منتهي شد و بعدا نيز وقتي حباب بازار سرمايه تركيد، ديديم كه مردم فشار آوردند موضع تبديل به يك بحران و دولت مجبور شد از صندوق توسعه ملي ۱۰۰ ميليون دلار اختصاص دهد و جبران خسارت كند.
  امروز به‌رغم توصيه‌هاي زيباي حفظ وحدت، اهل سنت را بي‌دليل از حضور در عرصه‌هاي مديريتي بازداشته‌ايم و حتي از مراكز فرهنگي آنها دچار محدوديت‌هايي هستند. امروز تبليغ زندگي اشرافي مسوولان و همچنين اكتشاف اختلاس‌هاي چند هزار ميلياردي نهال اميد را در دل محرومان و مستضعفان خشكانده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون