• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5037 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۷ مهر

ديدار و گفت‌وگو با نادر موسوي

دويستمين نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه مجله بخارا اختصاص يافته است به ديدار و گفت‌وگو با كوشنده فرهنگي افغانستاني نادر موسوي. اين جلسه با حضورحسين سوختنالو، مرجان فولادوند، جلال عباسي، غفران بدخشاني، گلي قاسمي و علي دهباشي در ساعت نه و نيم صبح پنجشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ در محل كتابفروشي فرهنگان قريب برگزار مي‌شود. 
نادر موسوي متولد روستاي علي چوپان شهر مزارشريف استان بلخ افغانستان است.او مدرسه فرهنگ و «خانه كودكان افغانستان» در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد تهران را در سال ۱۳۷۹ بنياد نهاد. سپس به كار انتشارات «آمو»، نخستين ناشر تخصصي شعر و ادبيات داستاني افغانستان در ايران و چاپ و پخش ۸۷ عنوان كتاب شعر و داستان ويژه بزرگسالان و كودكان از نويسندگان و شاعران افغانستان پرداخت. در ادامه فعاليت‌هايش مجله «گل سرخ»، مجله كمك‌آموزشي «پالپالك»، كتاب «بازگشت» و ماهنامه «كودكان آفتاب»را منتشر كرد. «كتاب تاريخ و جغرافياي افغانستان» و «كتاب‌نامه‌اي به طالبان» از ديگر آثار اوست. 
 همكاري در ساخت فيلم‌هاي مستند «آخرين مشق معلم»، «وطن كوچك من»، «همسايگان»، «مدرسه من»، «پدر مدارس خودگردان»، «نفر بيستم»، «شايد كه آينده از آن ما»، «گودي پران» و «زنگ» از كارهاي او در اين حوزه است.
ديدار و گفت‌وگو با نادر موسوي به صورت مجازي برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند از طريق نشاني‌هاي زير در جريان مستقيم مراسم باشند: 
Instagram.com/bukharamag   و 
Instagram.com/farhangan.ir

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون