• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5053 -
  • ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۹ مهر

گفت‌وگوي «اعتماد» با پدر «غزاله شكور»

پاي چوبه دار تصميم نهايي را مي‌گيرم

  شنيده‌ايم كه عادل فردوسي‌پور به خانه شما آمده تا بتواند رضايت شما را جلب كند. 
كاملا درست است. دو روز پيش عادل فردوسي‌پور براي صحبت با من و مادر غزاله به خانه‌مان آمد. پرويز  پرستويي هم حدود  دو سال پيش. 
  علت تعويق اجراي حكم قصاص در روز ۲۸مهرماه چه بود؟ 
فكر مي‌كنم مساله‌اي را از ما پنهان مي‌كنند و پشت پرده مساله‌اي است كه ما نمي‌دانيم. فقط اعصاب‌مان را با تعويق حكم به هم مي‌ريزند. فقط مي‌خواهند حق را ناحق ‌كنند. 
  با وجود چندين بار تعويق در حكم آرمان اگر بار ديگر هم به قرنطينه  برود، باز  رضايت  نمي‌دهيد؟ 
اگر مي‌خواستم حكم قصاص را اجرا كنم،همان دو، سه سال اول اين كار را مي‌كردم. من به اين خانواده فرصتي دادم، تا بتوانم فكر كنم. اما نمي‌گذارند . من مي‌خواهم، طناب را دور گردن آرمان بندازم و به حقم برسم. مي‌خواهم همان موقع تصميم  بگيرم. 
  متني در فضاي مجازي منتشر شده مبني بر اينكه عده‌اي غزاله را ديدند كه به سمت پاكستان عازم بوده. نظر شما در خصوص اين متن منتشر شده چيست؟ 
تمام اين حرف‌ها شايعه است. اگر كسي مي‌داند؛ چرا دختر مرا به من باز نمي‌گرداند؟ با اين حرف‌ها و شايعات حرص ما را به موضوع بيشتر مي‌كنند. حدود 30 نفر قاضي روي اين پرونده حكم دادند. راي‌ها مبني بر تاييد مرگ است. تمام اين حرف‌ها اراجيفي بيش نيست. اين پرونده چهار بار به ديوان عالي كشور رفته و حكم قصاص هم از همان جا صادر شده  است. 
 سه‌شنبه ۲۷مهر ماه از چه طريق متوجه شديد اجراي حكم متوقف  شده  است؟
هنوز زمان اجراي حكم فرا نرسيده بود كه حدود  ساعت ۱۱شب با ما تماس گرفتند و گفتند اجراي حكم قصاص آرمان متوقف شده. اصلا امكان ندارد ساعت 11 شب اين حكم به طور آني تغيير كند. آيا در اين ساعت از شب دادسرا باز است؟ من از شما مي‌پرسم! دستگاه قضايي نمي‌گذارد من تصميم نهايي خود را پاي چوبه دار بگيرم. سه بار است كه در لحظات آخر در قرنطينه آرمان را به داخل بند زندان منتقل مي‌كنند، مي‌خواهم طناب را بر دور گردن آرمان ببينم و بعد تصميم نهايي خودم را بگيرم. اين حق  ماست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون