• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5063 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ آبان

واكنش دفتر رييس‌جمهور ي به يادداشت محمد مهاجري

ديروز يادداشتي از من در روزنامه اعتماد به چاپ رسيد كه در بخشي از آن نوشته بودم جناب رييس‌جمهور واكنشي به موضوع حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني نداشته است.
حدود ساعت 10 صبح از دفتر رييس محترم تماسي گرفته شد و آقاي دكتر عسكري معاون سياسي دفتر ايشان با بياني بسيار محترمانه گفتند كه آقاي رييس‌جمهور مطلب را خوانده‌اند و ضمن ابلاغ سلام گفته‌اند كه به اين موضوع واكنش نشان داده‌اند و علاوه بر آن وزير ارشاد نيز اظهاراتي داشته‌اند.
در پاسخ به معاون محترم سياسي دفتر رييس‌جمهور عرض كردم قبل از نوشتن يادداشت، جست‌وجو كرده‌ام و چنين خبري را نديده‌ام اما مجددا بررسي مي‌كنم و اگر اشتباه كرده باشم حتما جبران مي‌كنم.
سپس به سايت رياست‌جمهوري مراجعه كردم و ديدم جناب آقاي رييسي در جلسه هيات دولت جمله زير را بيان كرده‌اند: 
«دكتر رييسي ضمن تاكيد به تمامي وزرا براي برگزاري نشست با نخبگان در هر يك از حوزه‌هاي تخصصي گفت: بهره‌گيري از ديدگاه‌هاي نخبگان به ويژه علما و مراجع عظام تقليد ضروري است چراكه ايشان خيرخواه مردم، مسوولان و كشور هستند و رهنمودهاي مراجع عظام تقليد همواره چراغ راه مردم و مسوولان است.»
هرچند كه از نگاه من، بيانات رييس‌جمهور محترم خيلي كلي است (و لابد مصلحتي در پس آن بوده) و از آن برنمي‌آيد كه قصد واكنش جدي داشته‌اند اما لازم مي‌دانم سهو خود را اصلاح و تعبير به كار رفته در يادداشت را جبران كنم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون