• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5229 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ خرداد

غول قاجار

رمان «غول قاجار» تازه‌ترين اثر كيوان امجديان كه در هفته‌هاي ابتدايي فروردين ماه وارد بازار كتاب شده بود، به چاپ دوم رسيد.
غول قاجار پس از استقبال مخاطبان كودك و نوجوان پس از دوماه از زمان عرضه به بازار به چاپ دوم رسيد. 
تازه‌ترين اثر كيوان امجديان خواندن تجربه‌اي شيرين براي همه علاقه‌مندان به كتاب‌هاي كودك و نوجوانان است كه ما را با دوره‌اي سياه از تاريخ ايران آشنا مي‌كند. نويسنده با قلمي شيوا و در خلال اتفاقاتي جذاب و خلق موقعيت‌هايي ناب و خنده‌دار، دست نوجوانان را مي‌گيرد و با خود به دربار پرتنش و فساد قاجار مي‌برد. ناصر شخصيت اول رمان «غول قاجار» كه تيله‌باز قهاري است توسط مظفرالدين شاه احضار مي‌شود. او از همه جا بي‌خبر همراه غول مخصوص شاه به دربار راه مي‌يابد و با اتفاقات جالبي مواجه مي‌شود.  در اين سفر ناصر با فساد فراگير دربار آشنا مي‌شود. همچنين او در جريان فقري قرار مي‌گيرد كه دامنگير مردم كشورمان است، اما درباريان نسبت به آن بي‌تفاوت هستند. 
نويسنده در مقدمه كتاب نوشته است: خدا را چه ديده‌ايد. شايد يكي پيدا شد و گفت: آفرين! چه داستان خوبي نوشته‌اي. بعد تماس بگيرد كه فيلمنامه‌اش را بنويسيم و بعد هم ساخت فيلم و سريال و معروف شدن و جشنواره فجر و سيمرغ بلورين. آن وقت بروم بالاي سن و بگويم اين سيمرغ را با تمام وجود مي‌خواهم تقديم كنم به همسرم.
گفتني است رمان غول قاجار در 152 صفحه، با قيمت 85 هزار تومان توسط انتشارات «شنل» منتشر و در كتابفروشي‌ها عرضه شده است. 
همچنين امكان خريد از فروشگاه‌هاي مختلف مجازي كتاب نيز براي مخاطبان سراسر كشور فراهم شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون