مدیریت ارتباطات
شماره ۱۴۶ ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه تیر ماه بهتازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده و با پرونده ویژه درباره «خبر بد و اضطراب» دنبال پاسخی برای چرایی جذابیت خبرهای بد است و در پرونده دیگری هم، تاریخچه و حضور «روابط عمومی آکادمیک» را مورد بررسی قرار داده است. در خبر انتشار این نشریه آمده است: «با حسینعلی افخمی، استاد روابط عمومی دانشگاه علامه و بنیانگذار کارشناسی ارشد این رشته درباره ضرورت توجه آکادمیک صحبت کردیم، علیرضا عبداللهینژاد، رضا صابری و منصور ساعی که هر سه پژوهشگر، مدرس و فعال ارتباطات و روابط عمومی هستند، درباره این اتفاق در این پرونده قلم زدهاند.
به سیاق هر شماره، در کنار پروندههای اصلی، نویسندگان ثابت و میهمان ماهنامه مدیریت ارتباطات هم یادداشتها و مقالههای خواندنی نوشتهاند.
نیوشا طبیبی در ادامه یادداشتهایی درباره فرهنگ و خورد و خوراک به سراغ برنج رفته است. مریم بهریان فیلم قهرمان اصغر فرهادی را به لحاظ روانشناختی مورد تحلیل قرار داده است. اشکان قشقایی، پژوهشگر معماری، در مقالهای با نام «به هیچ شهری دو بار نمیتوان پا گذاشت» درباره میل به تخریب شهرها و بافتهای سنتی گفته است.
مسعود سپهر، جامعهشناس سیاسی از چرایی به ثمر نرسیدن جنبشهای بیسر اجتماعی گفته است و مریم سلیمی، کارشناس روابط عمومی حدود ۶۰ نکته کاربردی برای روابط عمومیها احصا کرده است.»