• ۱۴۰۳ دوشنبه ۷ آبان
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5348 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۱ آبان

فرمانده سپاه: دشمن ترسيده، پيغام مي‌دهد كه پاسخ ندهيد

 تسنيم| سردار حسين سلامي، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمنان چند شبانه‌روز است كه ترسيده‌اند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و از طريق كشورهاي مختلف پيغام مي‌فرستند كه پاسخ ندهيد. سرلشكر حسين سلامي در مراسم يازدهمين سالگرد شهادت سردار حسن طهراني‌مقدم فرمانده يگان موشكي سپاه كه صبح ديروز در قطعه 24 بهشت‌زهرا و در جوار مزار اين شهيد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اين روزها آرزوهاي‌شان را به هم گره زدند و به خيال خودشان همه راه‌ها را بستند اما صورت‌هاي‌شان به سنگ خورد. آنها ناتوان هستند. ملت ايران متوقف نشده و در حال حركت است. وي خاطرنشان كرد: در شرايطي كه دشمن تلاش كرد ما را در درون كشور درگير كند و نگاه ما را از افق‌هاي بلند به قلب تهران معطوف كند، ضدانقلاب را در اقليم كردستان زديم. در كرانه رود ارس رزمايش بزرگ برگزار كرديم، ماهواره‌بر پرتاب كرديم، سامانه موشكي باور 373 را در برد 300 كيلومتر آزمايش كرديم و روز گذشته هم اعلام كرديم موشك جديدي را توسعه داديم كه هيچ سپر موشكي توان مقابله با آن را ندارد.
سرلشكر سلامي عنوان كرد: به دشمنان گفتيم آرامش‌تان را مي‌گيريم؛ قطعا آرامش‌شان را خواهيم گرفت. اكنون چند شبانه‌روز است كه آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. آنها ترسيده‌اند و مرتب به ما پيغام مي‌دهند كه نزنيد. از طريق چند كشور به ما پيام مي‌دهند كه نزنيد. 
فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: ملت ايران در حال تغيير محاسبات دشمن است. دشمن با يك اشتباه تصور كرد كه با به ميدان فرستادن تعدادي جوان كه فريب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، مي‌توانند با شكوه يك انقلاب جهاني و بزرگ مقابله كنند. وي تاكيد كرد: هميشه دشمن براساس اشتباهات خودش، خود را مي‌شكند. اين‌بار هم با اشتباه خودشان شكست‌شان مي‌دهيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون