• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5496 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۹ خرداد

«اعتمادآنلاين» از پشت پرده قهر ملي‌پوشان گزارش مي‌دهد

به نفع‌تان است مصاحبه نكنيد

هشت بازيكن تيم ملي واترپلو ايران در بيانيه‌اي مشترك از حضور در تيم‌ ملي براي شركت در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۲۳ چين انصراف دادند.
به گزارش اعتمادآنلاين، ارشيا الماسي، حامد ملك‌خانبانان، پيمان اسدي، سهيل رستميان، امين قويدل، اميرحسين كيهاني، مهدي يزدانخواه و اميرحسين رهبر هشت بازيكني هستند كه با انتشار بيانيه‌اي اعلام كردند به خاطر برخي مسائل قيد حضور در تيم ملي را زده‌اند.
در بخشي از بيانيه منتشر شده از سوي اين بازيكنان در فضاي مجازي آمده است: «با توجه به شرايط فعلي تيم ملي واترپلو و آماده نبودن امكانات و شرايط، جهت رويارويي با قدرت‌هاي برتر آسيا، در حالي كه مي‌توانستيم شانس حضور در فينال را داشته باشيم، در اردوي تيم جهت حضور در بازي‌هاي آسيايي شركت [نمي‌كنيم] كه از مهم‌ترين دلايل آن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: عدم برگزاري اردوهاي مناسب، عدم همكاري با آقاي چيريچ، عدم دعوت از مربي خارجي جديد، عدم استفاده از سرمايه‌هاي داخلي و عدم اجراي قول و قرارهاي فدراسيون.» اين ملي‌پوشان در ادامه نوشتند: در ميان گذاشتن اين گلايه‌ها با مقامات فدراسيون به نتيجه نرسيده و [پاسخ] روشني مبني بر حل مشكلات دريافت نشده است و به جاي حل مشكل و ايجاد راهكار مناسب براي افتخارآفريني در فاصله كم باقيمانده تا بازي‌هاي آسيايي، بازيكنان به حذف از تيم‌ ملي و ممنوعيت از حضور در ليگ برتر واترپلو تهديد شده‌اند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: «آيا پاسخ به درخواست حق، منطقي و حرفه‌اي بازيكنان تيم‌ ملي تهديد است؟ هيچ‌گونه خصومت و عناد شخصي با هيچ فردي اعم از اعضاي محترم فدراسيون و اعضاي محترم كادر فني فعلي نداريم و همه دغدغه ما صرفا از روي خيرخواهي براي ورزش، حفظ زحمات گذشته و بهتر شدن نتايج آتي است.» اقدام اين بازيكنان در آستانه مسابقات آسيايي شوك بزرگي به ورزش كشور وارد كرد. شنيده‌هاي خبرنگار اعتمادآنلاين از فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو حاكي از آن است كه دو طرف براي جلوگيري از افزايش حواشي در تلاش هستند. يك منبع آگاه در فدراسيون به خبرنگار اعتمادآنلاين اطلاع داد كه رييس فدراسيون سعي كرده با ملي‌پوشان معترض صحبت كند، اما بیشتر بازيكنان گوشي‌هاي‌شان را خاموش كرده‌اند. با اين حال، به هر ترتيب، به اطلاع اين ملي‌پوشان رسانده شده كه فعلا به نفع‌شان است، مصاحبه‌اي نكنند! اين منبع آگاه تاكيد كرد كه فرصتي در اختيار بازيكنان شاكي گذاشته شده و اين افراد اگر مي‌خواهند همچنان ملي‌پوش باشند، بايد تا تاريخ ياد شده خودشان را به اردوي تيم ملي برسانند در غير اين صورت آنها خط خواهند خورد و نفرات ديگري جايگزين خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون