• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5512 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۳۰ خرداد

ايزابل هاگسنگ يوهانسن كيست؟

هر آنچه بايد در مورد نامزد ارلينگ هالند بدانيد!

ايزابل هاگسنگ يوهانسن شريك ارلينگ هالند از دوران بازي او در بوروسيا دورتموند بوده است. اما ما در مورد او چه مي‌دانيم؟
مانند خود بازيكن، زندگي شخصي ارلينگ هالند يك راز است كه عمدتا از چشم عموم پنهان مي‌ماند. از آن بدتر اطلاعات بسيار كمي در مورد زندگي عاشقانه او وجود دارد. در واقع در بيشتر دوران حرفه‌اي او، هيچ اطلاعاتي مبني بر اينكه مهاجم منچسترسيتي با چه كسي در رابطه بوده وجود نداشته است.
با اين حال، زماني كه در نوامبر 2022، هالند با ايزابل هاگسنگ يوهانسن در تعطيلات در ماربلا، اسپانيا مشاهده شد، شرايط تغيير كرد و تاييد شد كه اين دو با يكديگر در رابطه هستند.
هاوگ سونگ يوهانسن مانند شريك زندگي خود يك فوتباليست است كه در حال حاضر براي تيم بزرگسالان زنان تيم نروژي Bryne Fotballklubb بازي مي‌كند. به همين دليل است كه نمي‌توان نمونه‌هاي زيادي از او در كنار هالند پيدا كرد.
او در شهر كوچكي به نام براين در نروژ به دنيا آمده و بزرگ شده. جايي كه باشگاه فعلي او نيز در آن واقع شده است. در حالي كه اين منطقه تنها 12465 نفر جمعيت دارد، گفته مي‌شود كه به سرعت در حال گسترش است و مي‌تواند به يكي از مهم‌ترين مراكز اداري نروژ تبديل شود.
اطلاعات زيادي در مورد شريك زندگي مهاجم منچسترسيتي در دست نيست، زيرا هر دوي آنها زندگي شخصي خود را خصوصي نگه مي‌دارند.

ايزابل هاگسنگ يوهانسن چگونه با ارلينگ هالند آشنا شد؟
اين دو در آكادمي جوانان براين با يكديگر آشنا شدند و از آن زمان همديگر را مي‌شناسند. طبق گزارش نشريه سان،‌ هالند و ايزابل بيش از يك دهه با يكديگر دوست بوده‌اند، اما زماني كه برنده كفش طلاي ليگ برتر 2023-2022 در بوروسيا دورتموند بازي مي‌كرد، رابطه عاشقانه اين دو با يكديگر شروع شد.
البته هيچ اطلاعيه واقعي از اين رابطه توسط هيچ‌يك از افراد وجود نداشت، اما از سال گذشته به وضوح مشخص شد كه آنها با يكديگر قرار ملاقات دارند.
يك منبع به سان گفت: «به نظر مي‌رسد رابطه آنها بسيار جدي است. ايزابل براي ديدن ارلينگ به آلمان و انگليس سفر كرده و اكنون در تعطيلات با او بوده است.»
هالند و هاگسنگ يوهانسن از زماني كه ستاره نروژي سال گذشته به منچسترسيتي نقل مكان كرد، بيشتر ديده شده‌اند. اين زوج اغلب توسط پاپاراتزي‌ها شكار شده‌اند و اخيرا دوربين‌ها تصاويري از اين زوج را در حال اشتراك‌گذاري لحظه‌اي صميميت پس از قهرماني سيتي در فينال ليگ قهرمانان 2023 ثبت كرده‌اند.

آينده هالند و ايزابل چيست؟
اين رابطه آشكارا جدي‌ترين رابطه‌اي است كه هالند در طول دوران بازي‌اش داشته است، زيرا او قبلا با هيچ‌ كس ديگري ديده نشده است. در مقايسه با چند لحظه‌اي كه مهاجم منچسترسيتي با شريك فعلي‌اش شكار شده است.
به نظر مي‌رسد هاگسنگ يوهانسن نيز با خانواده هالند صميمي باشد، زيرا احتمالا آنها را از روزهاي جواني در براين مي‌شناسد. او همچنين در طول بازي‌هاي منچسترسيتي در كنار آنها روي سكوها نشسته است.
با توجه به مدت زماني كه اين دو يكديگر را مي‌شناسند و جوري كه هاگسنگ يوهانسن به نظر مي‌رسد و ارتباط خوب با خانواده هالند، اين احتمال وجود دارد كه رابطه آنها با گذشت زمان بيشتر شود.

ايزابل هاگسنگ يوهانسن چند دنبال‌كننده در شبكه‌هاي اجتماعي دارد؟
به نظر مي‌رسد هاگسنگ يوهانسن پروفايل رسانه‌هاي اجتماعي عمومي ندارد كه همين مساله عامل اصلي وجود اطلاعات بسيار كم در مورد او است.
بيشتر لحظات او همراه با هالند به اضافه تصاويرش در بازي‌ها توسط پاپاراتزي‌ها ثبت شده و مهاجم منچسترسيتي نيز تصاويري با او در شبكه‌هاي اجتماعي خود منتشر نكرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون