• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5564 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲ شهريور

از همه طيف‌هاي فكري در انتخابات پيش‌ثبت‌نام كردند

ايسنا| وزير كشور معتقد است، چهره‌ بودن يا نبودن كانديداها به ارزش‌گذاري منجر مي‌شود و نمي‌خواهيم اين اقدام را انجام دهيم اما بايد گفت كه از همه طيف‌هاي فكري در انتخابات پيش‌ثبت‌نام كردند.
احمد وحيدي درباره پيش‌ثبت‌نام چهره‌هاي سياسي در انتخابات و اينكه آيا آماري از پيش‌ثبت‌نام آنان وجود دارد يا خير، گفت: چهره‌بودن يا نبودن كانديداها به ارزش‌گذاري منجر مي‌شود و ما نمي‌خواهيم اين اقدام را انجام دهيم اما بايد بگويم كه از همه طيف‌هاي فكري در انتخابات پيش‌ثبت‌نام كردند. وي در پاسخ به پرسشي درباره اقدامات وزارت كشور براي راهپيمايي اربعين اظهار كرد: كارها در حال انجام است. مشكلي در سامانه سماح داشتيم كه از ديروز يك سامانه هم سازمان حج و زيارت راه‌اندازي كرد و اميدواريم امروز مشكل سامانه اصلي هم رفع شود. وحيدي در پاسخ به پرسشي درباره آخرين وضعيت پرونده حمله تروريستي به حرم شاهچراغ تاكيد كرد: متهمان اين پرونده از سوي دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي دستگير شدند و بايد محاكمه شوند و مراحل بعدي طي شود. خود فرد تروريست اهل تاجيكستان بوده است.
وزير كشور در پاسخ به پرسشي درباره انتقادات نسبت به در نظرنگرفتن اقدامات حفاظتي براي جلوگيري از تكرار چنين رخدادهايي در حرم شاهچراغ تصريح كرد: برنامه حفاظتي از حرم شاهچراغ در نظر گرفته شده و اقدام هم شده بود، اما در مقايسه با حمله‌اي كه طراحي شده بود و پيش‌بيني‌هاي صورت‌گرفته و حتي شليك به فرد مهاجم، اين اتفاق تلخ رخ داد. البته تحكيم حفاظت از حرم شاهچراغ هم در دستور كار قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون