• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5569 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ شهريور

عدم جذب مهاجم خارجي تقصير كيست؟

پرسپوليس بالانس نيست؛ يحيي منتظر شهريار بود؟

سه هفته از بازي‌هاي ليگ برتر سپري شد، اما‌ هنوز تكليف خط حمله پرسپوليس مشخص نيست! قهرمان دوره قبلي بازي‌هاي ليگ ‌برتر بدون ‌مهاجمان فصل گذشته كار را پيش مي‌برد و فقط شهاب زاهدي به عنوان مهاجم ‌تخصصي به عضويت اين تيم ‌در آمده كه‌ او‌ هم پست اصلي‌اش مهاجم ‌كناري است و‌ نه يك‌ مهاجم‌ هدف. 
در چند هفته گذشته عدم‌ جذب مهاجم انتقادات زيادي را به مديريت پرسپوليس وارد كرد و بسياري از هواداران اين تيم در فضاي مجازي از خجالت درويش درآمدند، اما آيا ضعف پرسپوليس در بازار نقل و انتقالات را فقط بايد به حساب مدير اين باشگاه نوشت؟
ديگر همه مي‌دانند كه يحيي چقدر از توان و فكرش را معطوف به جذب شهريار مغانلو كرده بود. مهاجمي كه با سپاهان قرارداد داشت و با توجه به روابط نامطلوب دو باشگاه قابل پيش‌بيني بود كه مدير اصفهاني ‌مهاجم ‌اول تيمش را به هر تيمي بدهد حاضر نيست او را دوباره در لباس سرخ ببيند. با اين حال همان‌طور كه نوشتيم سرمربي پرسپوليس به جذب شهريار اميدوار بود، اميد توخالي كه با سپاهاني شدن آل‌كثير و بحث‌هاي شكل گرفته شهريار در اردوي تيمش به حداكثر هم رسيد، ‌اما به سرانجام نه.
در حالي كه همه ‌نگاه‌ها معطوف به خط حمله پرسپوليس است، نماينده اول فوتبال ما در ليگ قهرمانان آسيا در پست دروازه و دفاع چپ هم با كمبود بازيكن روبه‌رو است تا جايي كه علي نعمتي كه بيشتر يك مدافع مياني است يا وحيد اميري كه بازي در پست وينگر را بيشتر ياد گرفته به اجبار در سمت چپ خط دفاعي بازي مي‌كنند يا در خط دروازه چنانچه بيرانوند دچار مصدوميت يا محروميت شود، يحيي احتمالا ناچار به استفاده از يك دروازه‌بان جوان بي‌تجربه خواهد بود. اين مشكل در سمت راست خط دفاعي پرسپوليس هم‌ به شكل كمتري وجود دارد و در صورت غيبت دانيال اسماعيلي‌فر، شايد حنانوف و فرجي بتوانند به تيم‌شان كمك‌ كنند! در اين شرايط آنچه ‌مشهود به نظر مي‌رسد، بالانس نبودن فهرست بازيكنان پرسپوليس در فصل جاري است كه مي‌تواند اين تيم را در مقاطع حساس دچار مشكل‌ كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون