• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5578 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۱ شهريور

نقشه عجيب براي فرار از پرداخت مهريه

داماد 3 آدم‌ربا اجير كرد تا پدرزنش را گروگان بگيرد

مرد جوان كه توانايي پرداخت مهريه همسر سابقش را نداشت، 3 آدم‌ربا اجير كرد تا پدرزنش را گروگان بگيرد و دست به اخاذي 10 ميلياردي از او بزند.
چند روز قبل رهگذران در حال عبور از خياباني در پايتخت بودند كه چشم‌شان به مردي ميانسال افتاد. او بي‌هوش و نيمه‌جان روي زمين افتاده بود كه براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت. اين مرد 60 ساله پس از بهبودي اسرار يك گروگانگيري را فاش كرد و گفت: روز حادثه قصد رفتن به محل كارم را داشتم كه سرنشينان خودرويي راهم را سد كردند. داخل ماشين 3 مرد حضور داشتند كه چهره‌هاي‌شان را پوشانده بودند. آنها نام مرا صدا زدند و سپس با تهديد و اجبار مرا به داخل ماشين انتقال دادند.  گروگانگيران ناشناس دست و پاها و چشمانم را بستند و از تهران خارج شدند.  او ادامه داد: حدود 5 ساعت مرا در جايي كه به نظرم خانه باغ بود گروگان گرفتند. درنهايت با تهديد از من خواستند تا پاي 11 سفته كه ارزش آن حدود 10 ميليارد تومان بود را امضا كنم. گروگانگيران سپس مرا سوار ماشين خود كرده و درحالي كه به‌شدت مرا مورد ضرب و شتم و شكنجه قرار داده بودند، خون‌آلود و زخمي كنار بزرگراهي در تهران رهايم كردند.
با اين شكايت، پرونده‌اي در شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران تشكيل شد و چون گروگانگيران موبايل گروگان را به سرقت برده بودند با انجام رديابي‌ها يكي از متهمان شناسايي شد. او كسي جز داماد سابق شاكي نبود كه دستور آدم‌ربايي داده بود. او بازداشت شد و در بازجويي‌ها گفت: شاكي، پدر همسر سابقم است. من چند سال قبل با دختر او ازدواج كردم اما به خاطر عدم تفاهم و اختلافات شديدي كه داشتيم از يكديگر جدا شديم. همسر سابقم مهريه‌اش را به اجرا گذاشت اما من توانايي پرداخت آن را حتي به صورت اقساطي هم نداشتم، به همين دليل نقشه ربودن پدر زن سابقم را كشيدم تا از او سفته بگيرم. او ادامه داد: براي اجراي اين نقشه، 3 آدم‌ربا اجير كردم تا با سفته‌ها، همسر سابقم را تهديد كنم. مي‌خواستم او بي‌خيال مهريه شود و شكايتش را پس بگيرد اما نقشه‌ام آن‌طور كه مي‌خواستم پيش نرفت. اين متهم براي انجام تحقيقات تكميلي دراختيار كارآگاهان اداره آگاهي قرار گرفت و تحقيقات براي دستگيري 3 آدم‌رباي اجير شده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون