• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5604 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۵ مهر

ويژه

معارفه عضو جديد هيات‌مديره همراه اول

 در جلسه هيات‌مديره شركت ارتباطات سيار ايران، ضمن توديع محمدسعيد سرافراز و تقدير از زحمات وي، محمد پيري به عنوان عضو جديد هيات‌مديره معارفه شد.
 محمد پيري هم‌اكنون مديرعامل شركت توسعه اعتماد مبين است كه به عنوان نماينده شركت سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد مبين در تركيب هيات‌مديره همراه اول قرار مي‌گيرد.
آغاز پويش همكلاسي با قرعه‌كشي 100 گوشي 5G براي دانش‌آموزان و دانشجويان همراه اول با مغتنم شمردن تقارن روز جهاني دانش‌آموز با ايام شروع سال تحصيلي جديد، پويش همكلاسي با قرعه‌كشي 100 گوشي هوشمند 5G براي دانش‌آموزان و دانشجويان را آغاز كرد. 

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، روز جهاني دانش‌آموز (15 اكتبر) و شروع سال جديد تحصيلي دانشجويان و دانش‌آموزان، فرصت مغتنمي را براي همراه اول فراهم آورد تا با برگزاري پويش «همكلاسي» ضمن همراهي با جامعه علمي كشور در قالب ارايه سيم‌كارت‌هاي جديد، تخفيف‌ها و بسته‌هاي ويژه، «قرعه‌كشي بزرگي» را نيز برگزار كند. 
همراه اول با اشراف بر اهميت توجه به مقوله مسير سفر نه مقصد، به دنبال اين است با برگزاري پويش بزرگ همكلاسي و 100 جايزه گوشي هوشمند 5G، در خلق بهترين تجربه سفر براي دانش‌آموزان و دانشجويان در اين مسير علمي سهيم باشد. 
اين پويش پاييزي علاوه بر مخاطب قرار دادن تمامي جويندگان دانش، شرايط ويژه‌اي را نيز براي مادران به پاس قدرداني از زحمات آنان در ايام تعطيلات تابستان فراهم آورده تا به اين طريق امكان حضورشان در قرعه‌كشي بزرگ همكلاسي فراهم شود. 
بنابراين تمامي دانشجويان، دانش‌آموزان و مادران ايشان تا پايان پاييز 1402 فرصت دارند با خريد سيم‌كارت‌ دانشجويي، جوانان، دانش‌آموزي (سيم‌كارت دايمي نوجوان) يا با فعال‌سازي بسته‌هاي اينترنت و مكالمه ويژه آغاز سال تحصيلي جديد، علاوه بر دريافت هداياي ويژه ديجيتال، در قرعه‌كشي 100 گوشي هوشمند 5G نيز شركت كنند.
شرايط شركت در پويش همكلاسي كه قرعه‌كشي بزرگ آن در دي ماه 1402 برگزار مي‌شود، در ادامه و به تفكيك براي هر كدام از جوامع مخاطب آورده شده است. 
دانش‌آموزان (بازه سني 6 تا 18 سال) مي‌توانند با خريد «سيم‌كارت دايمي نوجوان» يا دريافت رايگان «سيم‌كارت اعتباري انارستان» در اين كمپين شركت كنند. 
دانش‌آموزاني كه «سيم‌كارت دايمي نوجوان» را خريداري مي‌كنند، بسته هديه 45 گيگابايت اينترنت بومينو، 450 دقيقه مكالمه درون شبكه و 450 پيامك نيز براي آنان فعال مي‌شود. 

حضور همراه اول در نمايشگاه ايپاس 1402

همراه اول با در اختيار داشتن بزرگ‌ترين شبكه امن ارتباطي در كشور، توانمندي‌هاي خود و سرويس‌هاي مربوط به حوزه امنيت را به نمايشگاه ايپاس 1402 آورد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، بيستمين رويداد بين‌المللي و نمايشگاهي ايپاس كه برگرفته از عنوان «لوازم و تجهيزات پليسي، امنيتي و ايمني» است، در حالي از صبح روز دوشنبه ۲۴ مهر 1402 در مصلي امام خميني (ره) آغاز به كار كرد كه همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور در آن حضور دارد. با توجه به ماهيت اين نمايشگاه و حضور برندهاي صاحب‌نام ملي و بين‌المللي در زمينه توليد تجهيزات ايمني و شركت‌هاي دانش‌بنيان با محصولات جديد، همراه اول با حضور در اين رويداد و ارايه سبد متنوعي از سرويس‌هاي بومي خود كه توسط متخصصان و نخبگان كشور در حوزه امنيت توسعه يافته‌اند، زمينه را براي تشريك مساعي بين برندهاي فعال اين عرصه و همچنين جذب ايده‌هاي جديد فراهم آورده است. همراه اول در ايپاس 1402 سرويس‌هايي نظير «احراز هويت دو عاملي»، «همراه سلامت»، «بيسيم آواك»، «سرويس‌هاي امنيتي مديريت شده» و «نظارت تصويري ابري» را ارايه مي‌كند كه علاقه‌مندان به مباحث و تجهيزات امنيتي مي‌توانند تا 27 مهر ماه با مراجعه به شبستان اصلي مصلي از ساعت 9 تا 17، از نزديك با اين دستاوردها آشنا شوند. با توجه به اينكه رويكرد اصلي اين نمايشگاه، عرضه و ارايه فناوري‌هاي نوين در حوزه امنيت و ايمني است، همراه اول با در اختيار داشتن گسترده‌ترين شبكه امن ارتباطي كشور مبتني بر آخرين نسل از فناوري، به دنبال ارايه دستاوردها و تجارب خود است تا زمينه توليد نوآورانه تجهيزات امنيتي بيش از پيش تسهيل شود. گفتني است نخستين دوره اين نمايشگاه سال 1380 برگزار و پس از آن حضورش در تقويم نمايشگاهي كشور تثبيت شد.

 اعلام بسته‌هاي ويژه رومينگ همراه اول با امارات

 همراه اول با آغاز دور جديد سفرهاي پاييزي و همزمان با شروع نمايشگاه جيتكس ۲۰۲۳، بسته‌هاي ويژه رومينگ خود با كشور امارات را اعلام كرد.  اين اپراتور با توجه به تحليل روند سفرهاي خارجي هموطنان در اين ايام و همچنين برگزاري يكي از بزرگ‌ترين نمايشگاه‌هاي فناوري با عنوان «جيتكس» در دوبي، اقدام به ارايه «۲ بسته ويژه رومينگ امارات» كرده است.  اين بسته‌هاي ويژه شامل «اينترنت نامحدود ۷ روزه با ۳۰ دقيقه مكالمه و ۳۰ پيامك» و همچنين «۲۵ دقيقه مكالمه ۷ روزه با ۲۵ پيامك هديه» است.  علاقه‌مندان سفر به اين كشور و متقاضيان بازديد از رويداد جيتكس مي‌توانند براي خريد و فعالسازي هر كدام از بسته‌هاي رومينگ امارات علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاين همراه اول، با شماره‌گيري كددستوري «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ مربع» براي انتخاب بسته موردنظر اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون