• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5607 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۲۹ مهر

برد مهم هندبال ايران در مسير المپيك

بچه‌ها انتقام هانگژو را گرفتند!

تيم ملي هندبال ايران انتقام شكست در بازي‌هاي هانگژو را در دوحه از كويت گرفت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون هندبال، تيم ملي هندبال كشورمان در دومين بازي خود در رقابت‌هاي انتخابي المپيك پاريس مقابل كويت پرافتخار به ميدان رفت و در يك تقابل جذاب و ديدني توانست ۲۹ بر ۲۸ از سد حريف بگذرد و انتقام شكست مقابل اين تيم در بازي‌هاي آسيايي هانگژو را بگيرد.
ملي‌پوشان هندبال ايران در نيمه نخست اين ديدار درخشان ظاهر شدند و توانستند ضمن نمايش يك هماهنگي عالي و استفاده از فرصت‌هاي گلزني در همان ابتدا پيش بيفتند و اين نيمه را با برتري 
۱۲-۱۷ به رختكن بروند. كاپيتان مجتبي حيدرپور، افشين صادقي و محمدرضا اورعي چهره‌هاي درخشان اين نيمه بودند كه با هماهنگي عالي بارها دروازه حريف را باز كردند. در نيمه دوم نيز ملي‌پوشان خوب شروع كردند اما هر چه گذشت كويت توانست اختلاف را كاهش دهد و در دقيقه ۱۲ نيمه دوم نتيجه را روي عدد ۱۹ مساوي كند و چند ثانيه بعد حتي پيش بيفتد اما گلزني رضا عزتي، بازيكن جوان تيم‌ ملي، بازي را به تساوي ۲۲-۲۲ رساند. پس از آن بازي پاياپاي پيش رفت اما در دقيقه ۲۵ نيمه دوم برتري ايران به دو گل اختلاف رسيد و در دقيقه ۲۹ ملي‌پوشان نتيجه را به ۲۹ رساندند و درنهايت اين ديدار با برتري ۲۹ بر ۲۸ ايران به پايان رسيد. رضا عزتي در نيمه دوم عالي ظاهر شد و بارها دروازه حريف را گشود. لازم به ذكر است پيش اين بازي ۲ ديدار برگزار شد كه طي آن كره‌جنوبي با نتيجه ۲۹ بر ۲۷ از سد عربستان گذشت و امارات متحده عربي ۳۱ بر ۳۰ چين را شكست داد.
لازم به يادآوري است تيم‌هاي شركت‌كننده در مسابقات انتخابي المپيك پاريس فردا استراحت مي‌كنند و اين رقابت‌ها از روز شنبه از سر گرفته مي‌شود. تيم ملي هندبال كشورمان امروز شنبه، در سومين بازي خود در مسابقات هندبال انتخابي المپيك پاريس مقابل قزاقستان به ميدان مي‌رود.
قزاقستان در اين مسابقات روبه‌روي بحرين با نتيجه ۱۸-۴۶ شكست خورده و در دومين روز اين مسابقات با قرعه استراحت  روبه‌رو بود. 
قزاقستان همچنين در بازي‌هاي آسيايي هانگژو در گروه C با بحرين و ازبكستان همگروه بود كه توانست به همراه بحرين به دور يك‌چهارم نهايي صعود كند و در گروه دوم با قطر، ژاپن و چين همگروه شد. در اين مرحله مقابل ژاپن با نتيجه 20-48، 17-‌40 مقابل چين، 13-46 روبه‌روي قطر شكست را پذيرا شد.
ديدار دو تيم ملي هندبال ايران و قزاقستان از ساعت 11:30 به وقت كشورمان برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون