• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5615 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۸ آبان

حمله مقاومت عراق به پايگاه امريكا در سوريه

 مقاومت اسلامي عراق در بيانيه‌اي اعلام كرد كه پايگاه امريكايي «الشدادي» واقع در جنوب شهر الحسكه در سوريه را با دو پهپاد هدف قرار داده است.
مقاومت اسلامي عراق اعلام كرد كه اين حملات به‌طور مستقيم به اهداف خود اصابت كرده است. منابع خبري بامداد يكشنبه اعلام كردند كه پايگاه اشغالگران امريكايي در ميدان نفتي العمر واقع در شرق ديرالزور هدف حمله قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش، صداي انفجارها در داخل اين پايگاه به حدي بوده كه در مناطق اطراف هم شنيده شده است. گفتني است، تا لحظه تنظيم اين خبر در ظهر ديروز، جزييات بيشتري از اين حمله گزارش نشده است.
بامداد شنبه نيز نيروهاي امريكايي در منطقه «خراب الجير» در سوريه هدف حمله موشكي و راكتي قرار گرفته بودند.
در روزهاي گذشته پايگاه‌هاي نظامي ايالات متحده در عراق و سوريه در چندين نوبت هدف حملات پهپادي و راكتي قرار گرفت.
مقاومت اسلامي عراق به دنبال بمباران بيمارستان المعمداني غزه توسط رژيم صهيونيستي، به امريكا هشدار داد كه از اين پس حملات عليه پايگاه‌هاي امريكايي در خاك عراق آغاز مي‌شود.
در نتيجه چندين حمله به پايگاه عين الاسد و نيز ميدان نفتي العمر و الشدادي در شرق الحسكه در سوريه در چند روز گذشته تلفات انساني در ميان نيروهاي اشغالگر امريكايي ثبت شده و در نتيجه سه حمله پهپادي و موشكي نيروهاي مقاومت اسلامي عراق به پايگاه هوايي عين الاسد در منطقه «البغدادي» در منطقه «هيت» در استان غرب الانبار عراق، يك پيمانكار خارجي و ۲ نفر از نظاميان امريكايي كشته و ۶ نظامي ديگر امريكايي زخمي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون