• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5648 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۶ آذر

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

اعتراف مسي: مي‌خواستم بروم پيش رونالدو!

ليونل مسي، فوق ستاره اينتر ميامي اعتراف كرد كه قبل از انتقال به MLS وسوسه شده بود كه به كريستيانو رونالدو در ليگ برتر عربستان سعودي بپيوندد زيرا اين ليگ «بسيار قدرتمند» شده است.
ليونل مسي گفت وسوسه پيوستن به كريستيانو رونالدو در ليگ برتر عربستان قبل از امضاي قرارداد با اينتر ميامي در سرش وجود داشت. مسي در تابستان پس از جدايي از پاري سن ژرمن به صورت رايگان به تيم MLS اينترميامي پيوست. برنده جام جهاني تاثير زيادي بر فوتبال ايالات متحده داشته است و جام ليگ را با اين تيم فتح كرد. او به هم‌تيمي‌هاي سابق خود در بارسلونا يعني جوردي آلبا و سرخيو بوسكتس مشاوره داد تا به اين باشگاه اضافه شوند. مسي اكنون تاييد كرده است كه گزينه انتقال به ليگ حرفه‌اي عربستان را در اختيار داشته و احتمال دنبال كردن رقيب هميشگي‌اش يعني رونالدو در خاورميانه را در نظر گرفته است.
مسي به تايم گفت: «اولين گزينه من بازگشت به بارسلونا بود، اما ممكن نشد. سعي كردم برگردم و اين اتفاق نيفتاد. همچنين درست است كه بعدها خيلي به رفتن به ليگ عربستان فكر مي‌كردم، جايي كه در آن بازي مي‌كردم. من اين كشور را مي‌شناسم و آنها رقابت بسيار قدرتمندي ايجاد كرده‌اند كه مي‌تواند در آينده به ليگ مهمي تبديل شود يا به آن نزديك شوند. گزينه‌هاي من عربستان سعودي يا MLS بود و هر دو گزينه به نظرم بسيار جالب بودند.»
ليگ حرفه‌اي عربستان سرمايه‌گذاري زيادي براي جذب نام‌هاي مطرحي مانند رونالدو، نيمار و كريم بنزما انجام داده است، اما به‌رغم پيشنهادهاي پرسود، موفق به جذب مسي نشد. مسي در عوض ايالات متحده را انتخاب كرد، جايي كه تاثير او در خارج از زمين نيز محسوس بوده است. طبق گزارش‌ها، اينترميامي با وجود افزايش قيمت‌ها به دليل آمدن مسي، بليت‌هاي فصل 2024 را به فروش رسانده است. حضور اين فوق ستاره آرژانتيني در ايالات متحده باعث افزايش علاقه به اين ورزش شده است، به‌طوري كه A-listers مانند لبرون جيمز و كيم كارداشيان براي تماشاي بازي او آمده‌اند.
مسي در حال حاضر از يك استراحت نادر پس از پايان دوره MLS لذت مي‌برد، اما در طول فصل به سختي در باشگاه كار مي‌كند. هنگام تعطيلي رقابت‌هاي ليگ، او در تيم ملي مشغول است. حواصيل‌ها قرار است به ميادين بازگردند و اولين بازي تداركاتي خود را در 19 ژانويه مقابل السالوادور برگزار كنند. ممكن است در آن زمان يكي ديگر از هم‌تيمي‌هاي سابق بارسا به مسي پيوسته باشد. انتظار مي‌رود لوئيس سوارز براي يك فصل به او در ميامي بپيوندد، اگرچه او اخيرا به دليل يك مشكل نگران‌كننده زانو به بازنشستگي‌اش اشاره كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون