• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5648 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۶ آذر

شايعات داغ نيمكت سرخ‌ها

آخرين خبر از مذاكره پرسپوليس با برانكو

سرمربي كروات سابق پرسپوليس نسبت به شايعه بازگشت به جمع سرخپوشان واكنش نشان داد.
به گزارش «ورزش سه»، شعار برخي از هواداران پرسپوليس در لحظات پاياني و پس از اتمام مسابقه شب گذشته مقابل الدحيل قطر نسبت به يحيي گل‌محمدي و انتقاد از او به خاطر حذف سرخپوشان ايران از ليگ قهرمانان آسيا شايعات عجيبي را هم براي بركناري او و بازگشت برانكو ايوانكوويچ به اين تيم به همراه داشت.
يحيي گل‌محمدي كه در نشست خبري پس از ديدار مقابل الدحيل ابراز اميدواري كرد تا شرايط پرسپوليس در ادامه فصل بهتر شود، در ساعات پاياني شب گذشته با شايعه بازگشت برانكو مواجه شد و برخي از صفحات مجازي و رسانه‌ها اين موضوع را بازتاب دادند، اما سرمربي كروات سابق سرخپوشان اين موضوع را رد كرد.
برانكو ايوانكوويچ كه در دي‌ماه 98 به عنوان سرمربي تيم ملي عمان انتخاب شد و مدت‌هاست تمركز خود را روي اين تيم گذاشته، اكنون نيز به دنبال آماده‌سازي مناسب براي حضور موفق عمان در جام ملت‌هاي آسيا است و به دنبال بازگشت به پرسپوليس  نيست.
سرمربي كروات كه نمي‌خواهد تمركز پرسپوليس و البته تيم ملي عمان در آستانه جام ملت‌ها برهم بخورد، تا چند روز ديگر اردوي تيمش قبل از حضور در رقابت‌هاي آسيايي را آغاز خواهد كرد و با اين شرايط شايعه بازگشت او به پرسپوليس كاملا رد مي‌شود.
برانكو در گفت‌وگويي كوتاه در واكنش به شايعه بازگشت به پرسپوليس و مذاكره مديران اين باشگاه با او پس از ديدار شب گذشته مقابل الدحيل قطر عنوان كرد: من با هيچ خبرنگاري در ايران طي روزهاي گذشته صحبت نكردم و اين موضوع صحت ندارد.
او تاكيد كرد: آخرين بار كه با يكي از رسانه‌هاي ايران گفت‌وگويي انجام دادم، حدود دو هفته قبل بود و پس از آن نيز هيچ صحبتي نداشتم؛ به خصوص پس از ديدار آسيايي با الدحيل كه مي‌دانستم نبايد هيچ صحبتي با خبرنگاران يا رسانه‌هاي ايراني داشته باشم و اظهارنظري نيز در اين باره انجام ندادم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون