• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5653 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۲ آذر

باشگاه اينترميامي برگزاري ديدار دوستانه با النصر را تاييد كرد

آخرين رقص رونالدو و مسي

آخرين رقص در حال وقوع است! تاريخ ديدار ليونل مسي و كريستيانو رونالدو مشخص شد، زيرا اينترميامي ديدار با النصر و الهلال را به عنوان بخشي از مسابقات پيش‌فصل در عربستان‌سعودي اعلام كرد.
ليونل مسي و كريستيانو رونالدو آخرين رقص دو نفره خود را خواهند داشت. اينترميامي ديدار پيش‌فصل با النصر در سال 2024 را تاييد كرد. به اين ترتيب رقباي ابدي بار ديگر شاخ به شاخ خواهند شد.
تيم MLS براي پايان دادن به حدس و گمان‌ها مبني بر اينكه چنين مسابقه‌اي برگزار مي‌شود، اقدام كرد. در شرايطي كه شايعات مربوط به اصل برگزاري و زمان آن بسيار داغ شد، آنها اكنون اعلام كرده‌اند كه دو رقيب ابدي احتمالا براي آخرين‌بار در دوران حرفه‌اي قابل‌توجه خود برابر يكديگر قرار خواهند گرفت. دو مرد با 13 توپ طلا در جام رياض كه بخشي از اولين تور بين‌المللي اينترميامي است 
به مصاف هم خواهند رفت. اينترميامي كه در تابستان 2023 از مسي استقبال كرد و چند هفته پس از ورود او به ايالات‌متحده قهرماني در جام اتحاديه را چشيد، قرار است در 29 ژانويه در كينگد آرنا در رياض برابر صدرنشين ليگ برتر عربستان‌سعودي يعني الهلال برود. اين اتفاق در سال 2024 صورت خواهد گرفت. آنها سپس در روز اول فوريه در همان مكان به مصاف رونالدو و تيم النصر خواهند رفت. در اين دو بازي علاوه بر مسي و رونالدو ستاره‌هايي مانند ميلينكوويچ-ساويچ، روبن نئوس، الكساندر ميتروويچ، كاليدو كوليبالي، ساديو مانه و آيمريك لاپورت هم به ميدان خواهند رفت و مورد توجه قرار مي‌گيرند. 
خاوير آسنسي، مدير بازرگاني اينترميامي به وب‌سايت رسمي باشگاه گفت: «اين فرصت بزرگ ديگري براي ايجاد روابط پايدار با هواداران پرشور است. ما از ارتباط با هواداران جديد در عربستان‌سعودي هيجان‌زده هستيم و همچنين اميدواريم مردم در سراسر جهان براي ديدن دو مسابقه رويايي مانند اين هماهنگ شوند.»
كريس هندرسون، افسر ارشد فوتبال و مدير ورزشي اضافه كرد: «اين مسابقات آزمون‌هاي مهمي را براي تيم ما ارايه مي‌دهد كه با نزديك شدن به فصل جديد، براي ما مفيد خواهد بود. ما خوشحاليم كه گروه‌مان اين شانس را پيدا مي‌كند كه به مصاف تيم‌هاي باكيفيتي مانند الهلال و النصر برود.»
مسي و رونالدو 35بار در طول دوره‌هاي خود در بارسلونا، منچستريونايتد و رئال‌مادريد با يكديگر روبه‌رو شده‌اند كه مسي برنده جام جهاني 2022 در 16 بازي به برتري رسيده است. در مقايسه با 
10 موفقيت رونالدو. مسي اسطوره آرژانتيني در اين بازي‌ها 21 گل و 12 پاس گل به ثبت رسانده و رونالدو فوق ستاره پرتغالي 20بار به هدف رسيده است.
باتوجه به شرايط دو بازيكن در دو كشور بسيار دور از هم و دو ليگ كاملا متفاوت، به نظر مي‌رسد اين يكي از آخرين دفعاتي است كه دو تاريخ‌ساز فوتبال روبه‌روي هم قرار مي‌گيرند. البته اگر همين بار آخرين دفعه نباشد! اين درحالي است كه بسياري از علاقه‌مندان به فوتبال روياي حضور اين دو بازيكن در يك تيم را در سر داشتند ولي به نظر مي‌رسد حتي در روزهاي نزديك به بازنشستگي نيز چنين اتفاقي نخواهد افتاد و درنهايت آخرين رقص اين دو مقابل يكديگر در يك ديدار دوستانه رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون