• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5685 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲ بهمن

جزييات مذاكره پرسپوليس با جياني دي‌بياسي

دوست دارم با پرسپوليس قهرمان آسيا شوم اما...

سرمربي مشهور ايتاليايي در مورد جزييات مذاكره باشگاه پرسپوليس توضيحاتي ارائه داد. جياني دي‌بياسي در پاسخ به خبرنگار اعتمادآنلاين، با تاييد مذاكره با پرسپوليس اعلام كرد با وجود علاقه به اين باشگاه فعلا نمي‌تواند به ايران بيايد.
به گزارش اعتمادآنلاين، مربي سرشناس ايتاليايي كه هم‌اكنون در كشور آذربايجان مشغول كار است در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاين اعلام كرد سه‌شنبه هفته پيش با باشگاه پرسپوليس در مورد قبول هدايت اين تيم مذاكره كرده بود. او گفت سه‌شنبه مديران باشگاه با من ارتباط گرفتند و سرمربيگري باشگاه را به من  پيشنهاد  دادند.
با اين حال گويا قرارداد دي‌بياسي با آذربايجان تا خرداد سال آينده مانع از اين شد كه او به تهران بيايد.
دي‌بياسي در اين گفت‌وگو تاكيد كرد كه شخصا علاقه داشته به ايران بيايد اما چنين چيزي امكان نداشت. دي‌بياسي اعلام كرد: براي پرسپوليس كه تيم بزرگي است آرزوي موفقيت دارم. پرسپوليس تيم بزرگي است و دوست داشتم روزي بتوانم هدايت اين تيم را برعهده بگيرم و با اين تيم قهرمان آسيا شوم. با اين حال قراردادم با آذربايجان مانع اين اتفاق است.  يكي از نكات جالبي كه از اظهارات دي‌بياسي مي‌توان دريافت زمان‌بندي مذاكره با اين سرمربي ايتاليايي است. طبق گفته دي‌بياسي، مديران پرسپوليس سه‌شنبه با او وارد مذاكره شدند و درحالي كه منتظر پاسخي از طرف او بودند و حتي متوجه علاقه‌اش به كار در ايران شدند، روز پنجشنبه رضا درويش راهي قطر شد تا با برانكو طبق ادعاي خودش مذاكره كند. مذاكره‌اي كه البته هم به نتيجه نرسيد هم در مورد «مذاكره بودنش» شبهاتي به وجود آمد؛ چراكه برانكو بعد از آن جلسه گفت، ما اصلا در مورد قرارداد حرف نزديم و فقط يك قهوه نوشيديم! به اين ترتيب به نظر مي‌رسد كل داستان سفر درويش به قطر يك بازي رسانه‌اي بيش نبوده است.
اين مساله‌اي است كه در گزارش دو روز قبل خود در همين رسانه به آن پرداختيم و نوشتيم به نظر مي‌رسد ملاقات درويش با برانكو يك بازي سه سر برد براي خودش، برانكو و اسپانسر باشگاه بوده است و در اين ميان تنها سر هواداران بي‌كلاه مانده كه نمي‌دانند تكليف تيم محبوب‌شان چه خواهد شد. درويش از اين سفر براي خودش وجهه يك آدم پيگير مطالبات هواداران را نشان داد، برانكو مشكل مالياتي‌اش در ايران را حل كرد و اسپانسر باشگاه هم با انتشار خبر پرداخت ماليات برانكو نامش را سر زبان‌ها انداخت، ولي پرسپوليس هنوز بدون سرمربي است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون