• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5685 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲ بهمن

بهتاش فريبا در گفت‌وگو با «اعتماد» از شرايط استقلال مي‌گويد

اين اشكال است كه دستمزد كادر فني را نمي‌دهند

اميدوارم مديريت بتواند بازيكنان مدنظر كادر فني را جذب كند

وضعيت مالي استقلال چندان خوب نيست و همين مساله باعث شده اين تيم نتواند در فصل نقل و انتقالات خريدهاي خوبي تا اينجا داشته باشد تا جايي كه اين مساله باعث ‌دلخوري نكونام از خطير شده است. البته اين خبري است كه در رسانه‌ها منتشر شده و بين اهالي رسانه‌اي استقلال هم به صورت در گوشي جريان دارد. حتي اينكه خطير در رسانه‌ها اعلام كرد تمام ليست خريد نكونام را جذب مي‌كنيم هم كمكي به بهبود شرايط نكرده است. به همين بهانه گفت‌وگويي با بهتاش فريبا يكي از پيشكسوتان باشگاه استقلال ترتيب داديم كه در ادامه مي‌خوانيد.

 

در نقل و انتقالات زمستاني قرار داريم؛ ‌شرايط استقلال چطور است؟

يامگا را فعلا از دست داديم و آرزو مي‌كنم‌ هر چه زودتر با سلامتي برگردد. استقلال بايد كامل‌تر شود و قوي‌تر شويم چون شما مي‌دانيد در نيم فصل دوم هيچ تيمي به راحتي امتياز از دست نمي‌دهد و كار خيلي سخت مي‌شود. از هفته بيستم استارت ‌قهرماني خورده مي‌شود و از آنجا كار خيلي سخت‌تر مي‌شود براي همين قطعا بايد تقويت شود. اما يك مقداري نيم فصل يار گرفتن سخت است و شايد بازيكن درجه يكي در اين مقطع وجود نداشته باشد كه بخواهد هر تيمي جذب كند. بازيكنان خارجي هم اكثرا در مسابقات خودشان هستند با اين حال تيم نياز به تقويت دارد.

سيلوا به استقلال برگشت؛ فكر مي‌كنيد مي‌تواند كمك كند؟

او سابقه بازي در استقلال را دارد و زماني هم كه بود واقعا موثر كار كرد. شنيدم امشب يا فرداشب مي‌رسد. استقلال وينگر و سانتر فوروارد و هافبك لازم ‌دارد وگرنه كار سخت مي‌شود.

درباره جدايي سعيد ‌مهري چه نظري داريد؟

خيلي به او بازي نرسيد. اگر نتوانند در آن پست يار بگيرند قطعا وجودش به درد می خورد. اگر جايگزين پيدا شد براي سعيد ‌مهري هم آرزوي موفقيت مي‌كنم.

حرف از اختلاف بين خطير و نكونام هست.

من اطلاعي ندارم؛ اوايل فصل اختلاف اين دو وجود داشت اما در هفته پنجم ‌يا ششم تعامل بين آنها ايجاد شد و هر كسي رفت دنبال كار خودش و نتايج هم از اين هفته به بعد تغيير كرد. تعامل اين دو مي‌تواند كمك كند. الان هر كسي هر چيزي دلش مي‌خواهد مي‌نويسد اما من اطلاعي ندارم.

وقتي بعضي از پيشكسوتان استقلال از نحوه يارگيري تيم رضايت ندارند فشار روي مديريت زياد مي‌شود و فكر ‌نمي‌كنيد همين باعث اختلاف شود؟

اينكه يك‌سري پيشكسوت پشت كادرفني هستند يك چيز طبيعي است. ما هم ‌هستيم. همه بايد به خاطر تيم پشت كادرفني باشيم. ‌فرقي هم نمي‌كند چه كسي سرمربي است. ‌من هميشه هر كي بوده ‌حمايت كردم. ‌الان هم‌ حمايت مي‌كنم. قطعا به بازيكن ‌نياز است و شرايط بايد جور شود تا بازيكن بگيريم تاكيد مي‌كنم‌ در نيم‌فصل بازيكن گرفتن خيلي سخت است اما مديريت بايد تمام تلاشش را بكند تا اين اتفاق بيفتد.

مربي بدنساز تيم ‌به دليل عدم پرداخت حقوقش سر تمرين حاضر نمي‌شود. علت ‌ناراحتي نكونام از خطير هم همين است.

خب اين‌ اشكال است ديگر. توجه كرديد كه استقلال تا دقيقه ۹۰ دوندگي بالايي دارد. ما ‌متوجه مي‌شويم كه تيم تا دقيقه ۹۰ مي‌دود و مي‌جنگد پس كار ايشان خوب است اما براي يك تيم بزرگ اشكال است كه‌ نتواني دستمزد كادرفني خودت را بدهي!

اختلافات بيشتر مي‌تواند به ضرر تيم شود؟

اميدواريم اين اتفاق رخ ندهد و مديريت بتواند بازيكنان‌ مورد نظر كادرفني را بگيرد تا اين مساله رخ‌ ندهد كه اگر اتفاق بيفتد شك نكنيد صدر جدول را ازدست مي‌دهيم.

پيش‌بيني شما از نيم‌فصل دوم؟

استقلال جزو مدعيان است و در اين شكي نيست و اگر تقويت شود مي‌رويم براي قهرماني.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون