• ۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5693 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۲ بهمن

دو فوق ستاره مقابل هم؟ شايد وقتي ديگر!

پايان روياي تماشاي آخرين رقص رونالدو و مسي!

آخرين رقص كريستيانو رونالدو با ليونل مسي تمام شد! غروب ديروز با توضيحات لوئيس كاسترو مشخص شد فوق ستاره النصر به دليل مصدوميت از حضور در بازي مقابل اينترميامي در جام فصل رياض محروم شد.
به اين ترتيب مشخص شد رويارويي مورد انتظار كريستيانو رونالدو با ليونل مسي به پايان رسيد و ستاره النصر به دليل مصدوميت نتوانست به مصاف اينترميامي برود.
مسي و اينترميامي روز پنجشنبه در جام فصل رياض به مصاف النصر خواهند رفت اما رونالدو بايد از كنار زمين بازي را تماشا كند. لوئيس كاسترو، سرمربي 38 ساله گفت رونالدو از درد عضله شكايت مي‌كند و هنوز براي بازي در تيم ليگ برتر عربستان‌سعودي مناسب نيست.
سرمربي النصر توضيح داد: «ما [رونالدو را مقابل مسي] نخواهيم ديد، رونالدو در آخرين مرحله ريكاوري خود براي پيوستن به گروه است. اميدواريم در چند روز آينده بتواند با اين تيم همكاري كند. او اين كار را انجام خواهد داد. اما به نظر مي‌رسد در بازي غايب باشد.»
اين خبر ضربه بزرگي به طرفداراني خواهد بود كه اميدوار بودند بار ديگر در آخرين فصل از رقابت خود، اين دو فوق ستاره را مقابل هم ببينند. همچنين كاملا ممكن است اين ديدار آخرين ديدار آنها باشد. رونالدو در ماه فوريه 39 ساله مي‌شود، اگرچه او گفته است كه مي‌تواند تا چهل سالگي به بازي ادامه دهد، درحالي كه مسي تولد 37 سالگي خود را در جولاي جشن خواهد گرفت. همچنين گمانه‌زني‌هايي وجود دارد كه مسي پس از پايان قراردادش در سال 2025، ميامي را ترك خواهد كرد و با باشگاه نيوولز اولد بويز به آرژانتين باز خواهد گشت.
مسي و ميامي به اميد اولين برد پيش فصل به مصاف النصر مي‌روند. حواصيل‌ها در آخرين بازي مقابل الهلال با نتيجه 3-4 شكست خوردند و مسي و هم‌تيمي جديدش لویيس سوارز هر دو موفق به گلزني شدند. در همين حال، رونالدو روي آمادگي جسماني خود تمركز خواهد كرد تا زماني كه ليگ برتر عربستان‌سعودي پس از تعطيلات نيم‌فصل در ماه فوريه از سر گرفته شود، در بهترين شرايط قرار گيرد.
حال مشخص نيست تكليف بليت‌هاي گران‌قيمتي كه براي اين بازي فروخته شده بود چه خواهد شد. هواداران زيادي از نقاط مختلف جهان و آسيا و كشورهاي اطراف حوزه خليج‌فارس خودشان را به اين بازي رسانده بودند كه بتوانند مسي و رونالدو را ببينند اما حالا مي‌دانند كه چنين چيزي در كار نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون