• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5697 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۱۷ بهمن

قتل پرستار جوان و مادرش در باغ فيض تهران

مرد جوان وقتي براي ملاقات نامزدش به خانه آنها مي‌رفت با ديدن دو مرد ناشناس كه از ديوار خانه پايين پريدند و فرار كردند هرگز تصور نمي‌كرد كه آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند. ساعت ۹ و ۴۰ دقيقه صبح يكشنبه ۱۵ بهمن، مرد جواني هراسان با پليس تماس گرفت و گفت: «نامزدم و مادرش را در خانه‌شان به قتل رسانده‌اند.»  مرد جوان آدرس محل حادثه كه طبقه چهارم‌ ساختماني پنج طبقه در حوالي باغ فيض تهران بود را به ماموران داد و لحظاتي بعد نيز تيم جنايي راهي محل حادثه شد. با ورود ماموران پليس به خانه، آنها با جسد دختر ۳۰ ساله و مادر ۶۰ ساله‌اش در حالي مواجه شدند كه آثار كبودي روي گردن‌شان حكايت از خفگي داشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد در ورودي خانه سالم بوده و گوشي تلفن همراه هر دو قرباني به سرقت رفته است.
مرد جواني كه موضوع را با مركز فوريت‌هاي پليسي در ميان گذاشته بود، زماني كه مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: «نامزدم پرستار بود و در يك شركت تحقيقاتي باهم كار مي‌كرديم. بعد از مدتي نامزد كرديم و قرار شد بعد از عيد با هم‌ ازدواج كنيم. دو روز قبل او گربه‌هايش را كه بيمار بودند به من داد تا به دامپزشكي ببرم. صبح وقتي نامزدم به محل كارش نيامد نگران شدم و با تلفن همراهش و تلفن خانه‌شان تماس گرفتم اما به هيچ كدام پاسخ نداد. با نگراني راهي خانه‌اش شدم اما همين كه وارد خيابان آنها شدم ناگهان دو مرد كه كلاه به سر و نقاب به صورت داشتند از ديوار خانه آنها به پايين پريدند.» 
 او در ادامه گفت: «از ديدن اين صحنه خيلي تعجب كردم، بلافاصله يكي از آنها را گرفتم و پرسيدم اينجا چه كار مي‌كنيد؟ مرد جوان گفت آمده بوديم آبگرمكن واحد طبقه چهارم را درست كنيم اما وقتي خواستيم برگرديم چون در خروجي از داخل باز نمي‌شد مجبور شديم از ديوار به پايين بپريم. در حالي كه حرف‌هايش مشكوك بود با او گلاويز شدم اما در همين حين نفر دوم براي اينكه همدستش را رها كنم شروع به پرتاب چاقو به سمتم كرد. من هم ترسيدم و او را رها كردم، آنها هم به سمت انتهاي خيابان فرار كردند. انتهاي اين خيابان به پارك ختم مي‌شود در همين حين آنها ساكي كه همراه‌شان بود را رها كرده و هر كدام به سمتي رفتند.»  در ادامه تحقيقات چند نفر از همسايه‌ها كه متوجه سر و صداي درگيري مرد جوان و مردان نقابدار شده بودند و از پنجره خانه‌هايشان ماجرا را ديده بودند، تاييد كردند كه مرد جوان حقيقت را مي‌گويد و با مردان ناشناس درگير شده است. در تحقيقات ميداني از همسايه‌ها نيز مشخص شد كه زن ميانسال به همراه دو دختر و همسرش مدت‌هاست كه در اين ساختمان زندگي مي‌كنند اما در زمان شيوع كرونا پدر خانواده فوت كرده و دختر دوم مقتول نيز در خانه ديگري زندگي مي‌كند.
از آنجا كه ورودي خانه تخريب نشده بود اين فرضيه مطرح شد كه عاملان جنايت با قربانيان آشنا بوده‌اند. به دستور بازپرس جنايي تحقيقات براي دستگيري دو مرد فراري و رمزگشايي از قتل مادر و دختر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون