• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5730 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۵ فروردين

سال نكو يا بهاري براي ساير مدعيان ؟

كم‌كم به پايان بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال كشورمان نزديك مي‌شويم و رقابت مدعيان براي كسب عنوان قهرماني به اوج حساسيت رسيده است. ۴ تيم استقلال، پرسپوليس، سپاهان و تراكتور شانس اول قهرماني هستند كه البته بخت سرخابي‌هاي پايتخت و سپاهان با توجه به بازي‌هاي عقب مانده‌اش بيش از تيم تبريزي است. در جدول، استقلال با كسب ۴۶ امتياز از ۲۱ بازي صدرنشين ليگ برتر است و پرسپوليس هم با ۴۳ امتياز اين تيم را تعقيب مي‌كند. تراكتور ۳۸ امتيازي با ۲۰ بازي در مكان سوم جدول قرار گرفته و سپاهان هم با ۱۹ بازي و ۳۷ امتياز چهارم است. زردپوشان اصفهاني در صورت كسب پيروزي از ۲ بازي معوقه خود مي‌توانند به جايگاه پرسپوليس در مكان دوم برسند.

استقلال

شاگردان جواد نكونام در اين فصل با توجه به اختلاف بين مديريت و كادرفني برخلاف انتظار ظاهر شدند و نتايج درخشاني كسب كرده‌اند. استقلال روي كاغذ شانس اول قهرماني محسوب مي‌شود. آبي‌پوشان پايتخت در ۹ هفته آينده به ترتيب مقابل مس رفسنجان، آلومينيوم اراك، شمس‌آذر قزوين، تراكتور تبريز، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، نساجي مازندران، گل‌گهر سيرجان و پيكان تهران قرار خواهند گرفت و در اين بازي‌ها ۵ بار ميزبان خواهند بود. با توجه به برگزاري ديدار با پيكان در تهران، استقلال تا پايان فصل تنها ۳ بار از تهران خارج خواهد شد.

پرسپوليس

سرخپوشان پايتخت از زمان حضور اوسمار ويرا كاملا متحول شده‌اند و با نمايش‌هاي درخشان اميدوار هستند تا قهرماني سال گذشته خود را تكرار كنند. پرسپوليس از زمان حضور اوسمار از ۶ بازي خود ۱۳ امتياز به دست آورده و مدعي جدي قهرماني است. پرسپوليس در ۹ هفته پاياني ليگ بيست‌وسوم دیدار با تيم‌هاي گل‌گهر سيرجان، ملوان بندرانزلي، صنعت‌نفت آبادان، سپاهان اصفهان، هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوين، نساجي مازندران و مس رفسنجان را در پيش دارد. قرمزها در ۴ بازي ميزبان هستند و در ۵ مسابقه بايد در خانه حريفان بازي كنند كه البته يكي از آنها ديدار با هوادار است كه در تهران برگزار خواهد شد.

سپاهان

سپاهان در اين فصل شروع فوق‌العاده‌اي داشت و به نظر مي‌رسيد مدعي شماره يك قهرماني باشد اما در ادامه حواشي مربوط به سقف بودجه و اتفاقات ديگر روي عملكرد اين تيم تاثير گذاشت و باعث شد آنها از كورس جا بمانند. سپاهان با توجه به ۲ بازي معوقه مقابل تراكتور و ذوب‌آهن، اين شانس را دارد تا به رده دوم جدول برسد. شاگردان مورايس در ۹ بازي ديگر بايد با صنعت‌نفت آبادان، نساجي مازندران، ملوان بندرانزلي، پرسپوليس تهران، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، هوادار تهران، آلومينيوم اراك و شمس‌آذر قزوين بازي كنند و در مجموع اين ۱۱ ديدار ۵ بازي خانگي و ۶ بازي خارج از خانه دارند.

تراكتور

شاگردان پاكو با توجه به تغييرات گسترده در بين بازيكنان، اين فصل را با ۲ شكست متوالي آغاز كردند اما هرچه از مسابقات گذشته شرايط‌شان بهتر شد و با هماهنگي بيشتر بين بازيكنان اين تيم خودشان را به جمع مدعيان رساندند. تراكتور در حال حاضر با يك بازي كمتر، ۸ امتياز تا صدر فاصله دارد و همين موضوع باعث مي‌شود اين تيم شانس كمتري نسبت به ۳ رقيب ديگر خود داشته باشد. بازي معوقه تراكتور مقابل سپاهان است و اين تيم در ديگر بازي‌ها بايد با آلومينيوم اراك، ذوب‌آهن اصفهان، نساجي مازندران، استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل‌گهر سيرجان، پيكان تهران، ملوان بندرانزلي و صنعت‌نفت آبادان بازي كند. سرخپوشان تبريزي از ۱۰ بازي پاياني در ۶ بازي ميزبان هستند و ۴ بازي در خانه رقبا بايد بازي كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون