• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5733 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۹ فروردين

سرلشكر باقري

اقدام صهيونيست‌ها بدون پاسخ باقي نخواهد ماند

سردار سرلشكر «محمد باقري» رييس ستاد كل نيرو‌هاي مسلح در آيين تشييع شهيد زاهدي در اصفهان با تبريك و تسليت شهادت جمعي از فرماندهان جبهه مقاومت و گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي انقلاب، اظهار داشت: شهيد زاهدي پس از ۴۳ سال جان خود را فداي انقلاب كرد.
سرلشكر باقري افزود: شهيد زاهدي همچون ديگر شهداي اصفهان، چون خرازي، حجازي و ۲۴ هزار شهيد اين استان در ميدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهيدي هستيم كه همرزم شهيد سليماني، عماد مغنيه، شهيد همداني و ديگر شهداي جبهه مقاومت بود.
رييس ستاد كل نيرو‌هاي مسلح با بيان اينكه مردم ايران روز قدس بي‌نظيري را خلق كردند، گفت: امريكا و ديگر كشور‌هاي استكباري بدانند كه عمر اين رژيم به سر آمده و تا اضمحلال كامل آن چيزي نمانده است.
سرلشكر باقري با بيان اينكه صهيونيست‌ها قبله اول مسلمين را غصب و حكومتي غاصب را تاسيس كردند، تصريح كرد: اگر انقلاب اسلامي نبود توطئه و طرح استكبار جهاني براي تغيير جهان اسلام با حضور شكل مي‌گرفت، اما دوره افول رژيم صهيونيستي با انقلاب ا‌سلامي آغاز شد.
رييس ستاد كل نيرو‌هاي مسلح با بيان اينكه امام راحل يكي از راهبرد‌هاي جمهوري اسلامي را مقابله دايمي با اين رژيم غاصب قرار داده است، افزود: با تشكيل نيروي قدس سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي)، روند شكل‌گيري جبهه مقاومت جان تازه‌اي گرفت و جريان‌هايي همچون حزب‌الله، حماس و ... به ميدان آمدند و طي ۳۰ سال گذشته به اين قدرت افزوده است.
سرلشكر باقري با بيان اينكه توفان‌الاقصي بخش كوچكي از قدرت جبهه مقاومت را نمايان كرد، افزود: در اين عمليات با حضور ۱۰۰۰ رزمنده در عملياتي غافگيرانه به رژيم صهيونيستي حمله بردند و شكست ترميم‌ناپذير را به دشمن تحميل كردند.
رييس ستادكل نيرو‌هاي مسلح با بيان اينكه قدرت رژيم صهيونيستي بر پايه اطلاعات است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بيشترين خسارت را به دشمن وا‌رد كردند. سرلشكر باقري با بيان اينكه رژيم صهيونيستي به‌دنبال سرزمين نيل تا فرات بود، اما در سرزمين اشغالي گرفتار شده است، ادامه داد: آنها در باتلاق نبرد غزه فرو رفته‌اند و راهي براي خروج از اين جنگ ندارند و به كشتار زنان، كودكان، بمباران بيمارستان و ... روي آورده‌اند.
وي با بيان اينكه شهيد زاهدي فرمانده خط مقدمي بود، ادامه داد: شهيد زاهدي پس از دوران دفاع مقدس مسووليت‌هاي سنگيني را در ساير يگان‌ها به عهده گرفت؛ فرمانده نيروي زميني و هوايي سپاه شد؛ كسي كه فرمانده يك نيروي بسيار بزرگ‌تر از نيروي قدس است به خاطر خدا و جهاد در راه آزادي قدس شريف حاضر شد، زير دست فرماندهان نيروي قدس به عنوان همراه و همرزم شهيد سليماني به جبهه مقاومت برود و ۱۳ سال در آنجا يار و ياور دبيركل محبوب حزب‌الله سيد حسن نصرالله شود. اينگونه بود كه رزمندگان حزب‌الله به شهيد زاهدي عشق و علاقه داشتند.
سرلشكر باقري با بيان اينكه شهيد زاهدي ويژگي‌هاي استثنايي داشت، يادآور شد: شهيد زاهدي فرماندهي خوش اخلاق، متواضع، اهل عبادت، اهل قرآن، بسيار شجاع، توانمند و يك استراتژيست بزرگ در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود. در ديداري كه روز قبل از شهادت شهيد زاهدي با او داشتم با رويي خندان از جبهه مقاومت گزارش داد و مشتاقانه به زيارت امام رضا (ع) شتافت و سپس به جبهه مقاومت اعزام شد و جان خود را تقديم راه اسلام كرد.
رييس ستادكل نيرو‌هاي مسلح با اشاره به اقدام رژيم جنايتكار صهيونيستي در حمله به كنسولگري ايران در سوريه گفت: اين اقدام صهيونيست‌ها از روي استيصال و انفعال است؛ اما قطعا بدون پاسخ ما باقي نخواهد ماند. همانطور كه رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) فرمودند دشمن را پشيمان خواهيم كرد و دلاورمندان ما انتقام لازم را خواهند گرفت. اما ما از شهيد سليماني و شهيد زاهدي ياد گرفته‌ايم كه زمان، نوع، تدبير، طرح و نقشه عمليات را ما تعيين مي‌كنيم، عمليات به جا و به هنگام خود، با دقت و تدبير و طرح لازم و با حداكثري آسيب رساني به دشمن به نحوي كه او را از كارش پشيمان كند قطعا انجام  خواهدگرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون