• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5743 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۲ ارديبهشت

دستگیری یک مالخر که سارق استخدام کرده بود

مردی با استخدام 3 سارق، لوازم داخل خودروها را در بازار به فروش می‌رساند. چند روز پیش اطلاعاتی دراختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت که از فعالیت مجرمانه یک فروشنده لوازم دست‌دوم خودرو حکایت داشت. بررسی‌ها نشان می‌داد این فرد 3 سارق استخدام کرده و به آنها سفارش سرقت داده بود. سارقان نیز اجناس موردنیاز او را از خودروهای پارک شده در خیابان‌ها سرقت می‌کردند و 
در ازای دریافت مبلغی دراختیار او قرار می‌دادند. مالخر نیز این اجناس را به فروش می‌رساند و از این طریق پول زیادی به جیب می‌زد. با این اطلاعات، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد مالخر و همدستانش آغاز شد. سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز گفت: «اعضای این باند در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج فعالیت می‌کردند. کارآگاهان با تحت‌نظر گرفتن چندین‌روزه متهم اصلی (مالخر) موفق شدند سارقانی را که او استخدام کرده بود، شناسایی و تمامی آنها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.»
به گفته هداوند در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند دستگاه خودرو و موتوسیکلت و میزان قابل‌توجهی لوازم خودروی سرقتی کشف شد. متهمان در بازجویی‌ها به ارتکاب 43 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج اعتراف کردند. آنها با قرار قانونی دراختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون