• ۱۴۰۳ جمعه ۱۵ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5758 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

بوبك

نمايشگاه عكس «بوبك» با نمايش عكس‌هايي از طبيعت ايران در فرهنگسراي نهج‌البلاغه برگزار مي‌شود.
 روابط عمومي فرهنگسراي نهج‌البلاغه، سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي عكس «بوبك» با عنوان «سي» به سرپرستي و نمايشگاه‌گرداني مونيكا بختياري‌فرد در فرهنگسراي نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد. 
در اين نمايشگاه، ۳۰ اثر از ۲۰ هنرمند عكاس با موضوعات مستند، معماري و طبيعت از داخل و خارج كشور در معرض ديد عموم علاقه‌مندان گذاشته مي‌شود. از جمله هنرمنداني كه آثارشان در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته مي‌شود مي‌توان به پريوش اسدي، الينا بختياري‌فرد، پيمان برهمند، امين بهجت، عليرضا پاشايي، نيما جبراييلي، فاطمه جلوخاني نياركي، ريحانه حاجي‌اسفندياري، رضا حسن‌پور، عليرضا حسيني‌مقدم، كوروش خجير و... اشاره كرد.‌
بر اساس اين گزارش، نمايشگاه عكس «بوبك» روز جمعه (۲۱ ارديبهشت ماه) از ساعت ۱۵ در نگارخانه آفتاب افتتاح شده و بازديد از آن تا روز ۲۶ ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت. از عموم علاقه‌مندان به هنر عكاسي دعوت مي‌شود با حضور در فرهنگسراي نهج‌البلاغه از اين نمايشگاه بازديد كنند. 
فرهنگسراي نهج‌البلاغه واقع در خيابان دكتر شريعتي، روبروي خيابان دولت، خيابان امامزاده است. مخاطبان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگيرند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها