• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5786 -
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۳ خرداد

روياي سفر، بارسلونا

كتاب «روياي سفر، بارسلونا» از مجموعه‌ كتاب‌هاي راهنماي سفر به شهرها و كشورها براي استفاده گردشگران ايراني منتشر شد. كتاب «روياي سفر، بارسلونا» پنجمين جلد از مجموعه‌ كتاب‌هاي راهنماي سفر به شهرها و كشورهاست كه پس از كتاب‌هاي «پاريس»، «ايتاليا»، «وين» و «سويس» چاپ و منتشر شده است.
اين كتاب در ۲۴۰ صفحه گلاسه رنگي، در سيزده فصل داراي مطالبي مرتبط با جغرافيا و تاريخ اسپانيا و بارسلونا، روابط ميان ايران و اسپانيا، محله‌ها، بناها، موزه‌ها، پارك‌ها و همچنين خوراك، جشن‌ها و رويدادهاي فرهنگي، مراكز خريد، ادبيات و سينما و گشت‌هاي يك‌روزه از بارسلوناست.
روياي سفر، بارسلونا يك كتاب راهنماي گردشگري تمام عيار براي سفر به اين شهر است. اين كتاب كه به بسياري از نيازهاي يك گردشگر پاسخ مي‌دهد، به نوعي براي خواننده ايراني شخصي‌سازي شده و در جريان توليد محتواي آن به سليقه مسافران كشورمان توجه ويژه‌اي شده است.اين مجموعه‌ كه زيرنظر «آرش نورآقايي» و با مديريت «نسيم محمدي» تهيه و تدوين شده به منظور آموختن بهتر و خلق خاطرات شيرين‌تر از سفر انتشار يافته و حاصل توليد محتواي ناب و دقيقي ‌است. براي تهيه‌ اين كتاب به قيمت ۳۵۰ هزار تومان مي‌توان به وب‌سايت
   www.gilgameshmag.com مراجعه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون