• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4095 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

اسماعيل اميني در بازديد از نمايشگاه قرآن :

محصولات قرآني ارايه شده در نمايشگاه از تنوع خوبي برخوردار است

اسماعيل اميني، شاعر و منتقد ادبي گفت: يكي از نكات قابل توجه نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تنوع در ارايه محصولات قرآني است كه تنها به ارايه كتاب محدود نمي‌شود.

اسماعيل اميني طي بازديد از بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم عنوان كرد: هر اقدامي كه در جهت نشر معارف قرآني در جامعه انجام شود، علاوه بر اجر معنوي اقدامي شايسته تقدير است. وي در اين رابطه افزود: بر اين اساس برپايي نمايشگاه بين‌المللي قرآن كه زمينه حضور و ارايه خدمات ناشران و ساير فعالان قرآني را فراهم مي‌كند، مهم‌ترين رخداد ترويجي در حوزه معارف قرآني است.

اين شاعر و منتقد ادبي تصريح كرد: به دليل اينكه مطالعات قرآني همواره بخش ثابتي از موضوعات مورد مطالعه من بوده است هر سال به همراه خانواده به نمايشگاه قرآن آمده و به فراخور موضوع مورد مطالعه، از خدمات مختلفي كه در آن حوزه ارايه شده، استفاده مي‌كنم.

وي با بيان اينكه محصولات ارايه شده در نمايشگاه قرآن از تنوع خوبي برخوردار است، عنوان كرد: يكي از نكات قابل توجه نمايشگاه بين‌المللي قرآن، تنوع در ارايه محصولات قرآني است كه تنها به ارايه كتاب محدود نمي‌شود. اين موضوع به خصوص در حوزه كودك و نوجوان كه محصولاتي متناسب با اين رده سني و منطبق با فناوري‌هاي جديد ارايه مي‌كند، بسيار مشهود است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون