• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4095 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ خرداد

نايب‌رييس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شوراي اسلامي:

نمايشگاه قرآن بهترين فرصت براي ايجاد ارتباط نسل جوان با مسائل قرآني است

نايب‌رييس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شوراي اسلامي از حضور اعضاي اين فراكسيون در نمايشگاه بين‌المللي قرآن براي بررسي مسائل مربوط به مهدها و موسسه‌هاي آموزشي قرآني خبر داد.

فاطمه ذوالقدر، نايب‌رييس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: نمايشگاه قرآن بهترين فرصت براي ايجاد ارتباط و آشنايي نسل جوان با موضوعات و مسائل قرآني است.

وي در اين رابطه افزود: با توجه به استقبال خانواده‌ها از حضور فرزندان‌شان در نمايشگاه قرآن و ايجاد ارتباط با تازه‌هاي قرآني، نمايشگاه قرآن بهترين مكان براي تحقق اين امر است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بيست و ششمين نمايشگاه قرآن در سطح بين‌المللي برگزار مي‌شود و داراي بازتاب بسيار مطلوب و ارزنده‌اي است، افزود: با توجه به حضور گسترده نمايندگان خارجي، زمينه مناسبي براي انعكاس تازه‌هاي نشر علوم قرآني كشور در سراسر جهان در اين نمايشگاه مهيا است.

وي خاطرنشان كرد: اعضاي فراكسيون قرآني مجلس شوراي اسلامي در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن حضور يافته و از نزديك با مردم به گفت‌وگو مي‌نشينند و مردم مي‌توانند مسائل و مشكلات خود در حوزه موسسه‌ها و مهدهاي قرآني را با نمايندگان خود مطرح كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون