• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4122 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

خبر كوتاه

فخيم‌زاده به هوش آمد

مهدي فخيم‌زاده به هوش آمد و وضع جسمي‌اش رو به بهبود قرار گرفته است. به گزارش «ايسنا» حال عمومي مهدي فخيم‌زاده پس از تصادف سه روز قبل رو به بهبود است و ساعتي قبل سطح هوشياري‌اش برگشته و توانسته با برخي نزديكان و پزشك معالجش نيز صحبت كند. مهدي فخيم‌زاده كه اخيرا در شمال كشور مشغول فيلمبرداري آخرين سكانس‌هاي فيلم سينمايي جديدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامي كه سوار موتوسيكلت بود دچار يك تصادف شديد با موتوسيكلتي ديگر شد كه با وجود نداشتن شكستگي، به دليل ضربه وارد شده به سر در بيمارستان طالقاني چالوس بستري و سپس به تهران منتقل شد.

 

اركستر ملي در باكو روي صحنه رفت

هفته فرهنگي جمهوري اسلامي با اجراي اركستر ملي ايران و برگزاري نمايشگاه آثار هنرمندان ايران، عصر چهارشنبه ششم تيرماه در باكو پايتخت آذربايجان آغاز شد. به گزارش روابط عمومي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران با برگزاري برنامه‌هاي هنري با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسوولان فرهنگي_ هنري كشورمان و ابوالفضل قارايف، وزير فرهنگ آذربايجان، در باكو آغاز شد. اركستر ملي ايران به رهبري فريدون شهبازيان و خوانندگي سالار عقيلي در سالن فلارمونياي باكو برنامه اجرا كرد. سيد عباس صالحي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كشورمان در مراسم گشايش هفته فرهنگي ايران در جمهوري آذربايجان گفت: «ما و ملت جمهوري آذربايجان امروز با هم آشنا نشده‌ايم، ما هزاران سال است كه با هم آشنايي داريم. ارتباطات فرهنگي دو كشور روز به روز در حال گسترش است و همكاري‌ها ما را به آينده بهتري رهنمون مي‌كند.»

 

معرفي هيات داوران مسابقه انجمن منتقدان خانه تئاتر

هيات داوران هفدهمين مسابقه مطبوعاتي سالانه انجمن منتقدان، نويسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر معرفي شدند. به گزارش خبرگزاري مهر، در پي پايان يافتن مهلت تمديد شده فراخوان هفدهمين مسابقه مطبوعاتي سالانه انجمن منتقدان، نويسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، هيات داوران اين دوره معرفي شد. بر همين اساس يونس شكرخواه، استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار، حميدرضا مدقق، استاد دانشگاه و فعال رسانه، بهروز غريب‌پور، نويسنده و كارگردان تئاتر با همراهي حميد جبلي به عنوان مشاور هيات داوران در بخش عكس، داوري هفدهمين مسابقه مطبوعاتي سالانه اين انجمن را به عهده دارند. برگزيدگان اين مسابقه طبق روال سنوات گذشته در نيمه دوم تابستان سال جاري و در جريان برگزاري جشن سالانه انجمن منتقدان، نويسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر معرفي و قدرداني مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون