• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4154 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

كوتاه از جهان ورزش

اسامي داوران ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال مشخص شد و بيژن حيدري، محمدحسين زاهدي‌فر و رضا عادل هيچ مسابقه‌اي را سوت نخواهند زد.

تيبو كورتوا ديروز در تماس تلفني با مائوريتزيو ساري، سرمربي جديد چلسي از علاقه خود براي ترك چلسي و پيوستن به رئال سخن گفته است.

پس از اعلام ورشكستگي باري تا زمان واگذاري كامل اين باشگاه به اورليو دي لورنتيس، چند بازيكن از تيم اصلي و آكادمي اين باشگاه جدا مي‌شوند. يكي از اين بازيكنان، ويتوريو آلبرتو آگوستينلي خواهد بود كه به آكادمي رم مي‌پيوندد.

وينفرد شفر گفت: برنامه‌‌ريزي كرده بوديم كه از ابتداي ليگ بازي‌هاي خوب ‌مان را شروع كنيم. يك‌سري اتفاقات افتاد كه باعث شد هفته‌هاي اول خوب نباشيم و امتيازات كامل را نگيريم، ولي اين باعث نمي‌شود از اهدافي كه داشتيم صرف‌نظر كنيم.

مدت‌هاست كه نام نيكولا كالينيچ در رابطه با اتلتيكو مادريد مطرح مي‌شود اما پيشنهاد اين باشگاه اسپانيايي براي ميلان رضايت‌بخش نبود. سرانجام به نظر مي‌رسد طرفين با انجام مذاكرات بيشتر در آستانه توافق بر سر كالينيچ هستند.

جهانبخش: مزد زحمات چند سال اخيرم را با پيوستن به برايتون گرفتم؛ هنوز با بازيكنان آلكمار در ارتباط هستم.

ماتيا پرين، دروازه‌بان جديد يوونتوس كه شماره 19 را بر تن مي‌كند، در پاسخ به خبرنگار ANSA در خصوص اينكه شماره 19 خود را به لئوناردو بونوچي خواهد داد، گفت: شماره 19؟ آن را به بونوچي مي‌دهم. قبلا با او توافق كردم كه اگر به يوونتوس برگردد، شماره 19 را به او مي‌دهم.

به گزارش وب‌سايت رسمي باشگاه دورتموند، اكسل ويتسل ديروز به كمپ تمريني دورتموند رفت. وي از بند خروج موجود در قراردادش با باشگاه چيني تيانجين استفاده كرده است. باشگاه دورتموند هم به صورت رسمي به باشگاه چيني اطلاع داده كه رقم موردنظر را پرداخت خواهد كرد. گفته مي‌شود اين مبلغ 20 ميليون يورو است.

ارسلان مطهري، مهاجم‌سابق تيم‌هاي نفت تهران و پارس جنوبي در تست پزشكي تيم نادي صحم عمان شركت كرد و در صورت قبولي در اين تست با قراردادي يك‌ساله به اين تيم خواهد پيوست.

رضا نورمحمدي كه پس از جدايي از جمع پرسپوليسي‌ها براي مدت زمان كوتاهي به عضويت تيم‌هاي سياه‌جامگان و صنعت نفت درآمده بود، نيم فصل دوم فصل گذشته با تاييد علي كريمي به جمع گيلاني‌ها اضافه شد اما پس از پايان فصل از اين تيم جدا شد. او دوباره با تيم رشتي قرارداد امضا كرده است.

سرمربي سپيدرود كه براي فرار از هواداران عصباني اين باشگاه، تمرينات اين تيم را به تهران منتقل كرده است، ديروز اعلام كرد حسين كعبي به دليل مسائل فني از تيم خط خورده و جايي در ليست او نخواهد داشت. كعبي در اين زمينه به خبرنگاران گفت: چنين چيزي به من ابلاغ نشده و نامه‌اي به دستم نرسيده است. كاملا حرفه‌اي است كه براي چنين تصميمي به باشگاه اعلام كنند تا مرا دعوت كند و نامه آن را به من بدهند اما آقايان ترجيح دادند در اوج حرفه‌اي‌گري از طريق رسانه‌ها آن را اعلام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون