• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3210 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين

اتو پينه در موزه هنرهاي معاصر

شرح: مهم‌ترين اتفاق دنياي تجسمي اين روزها در موزه هنرهاي معاصر رخ داده؛ نمايشگاه آثار هنرمند آلماني به نام اتو پينه كه كمي قبل از رسيدن آثارش به ايران و شروع نمايشگاه درگذشت. در اين نمايشگاه 100 اثر از اين هنرمند به ديوارهاي موزه هنرهاي معاصر نشسته و آنهايي كه در روزهاي تعطيلات نوروزي به آن سر زده‌اند، از اين نمايشگاه و آثاري كه ديده‌اند، حسابي تعريف مي‌كنند. اين نمايشگاه تا روز 28 فروردين در موزه هنرهاي معاصر برگزار مي‌شود. اتو پينه يكي از هنرمندان مطرح آلماني است كه زمستان سال گذشته در سن 86 سالگي درگذشت، او تصميم داشت براي افتتاح نمايشگاهش به تهران بيايد.

عمارت   مسعوديه

شرح: در تمام روزهاي تعطيلات، عكس‌هاي خوش آب و رنگي از عمارت مسعوديه توسط كاربران فضاي مجازي منتشر مي‌شد و همه براي هم تعريف مي‌كردند كه ساعتي از روز خود را در اين كافه با شادماني و خوشي گذرانده‌اند. عمارت مسعوديه، يكي از بناهاي قديمي تهران است كه در دو سه سال اخير به يكي از مناطق گردشگري تاريخي تهران تبديل شده و كافه آن‌كه توسط هنرمندان تئاتر اداره مي‌شود، يكي از كافه‌هاي خوب تهران است. در اين كافه از دكوراسيون تا پذيرايي با يك سليقه خوب و دوست‌داشتني انتخاب شده و حالا كه هوا بهاري و خوش است، وقت‌گذراني در آن پيشنهاد ويژه‌اي است.

رخ ديوانه

شرح: ابوالحسن داوودي در اكران نوروزي سينماها، موفق شد تا با فيلم «رخ ديوانه»، نخستين فيلم ميلياردي سال 94 سينما را ثبت كند و با توجه به اوضاع و احوال خوب فروش فيلمش در روزهاي تعطيل اول سال، منتظر ركوردي تازه براي گيشه سينما باشد. فيلم تازه داوودي، فيلمي اجتماعي و جوان‌پسند است كه با داستاني درباره يك گروه از دختر و پسرهاي جوان كه درگير يك اتفاق مي‌شوند، روي پرده رفته. طناز طباطبايي، صابر ابر، امير جديدي، نازنين بياتي، ساعد سهيلي و بيژن امكانيان، بازيگران اصلي اين فيلم هستند و از آنجايي كه «رخ ديوانه»، بهترين فيلم جشنواره سال گذشته شده، ديدن اين فيلم پيشنهاد مي‌شود.

سقراط

شرح: امروز شنبه است و سالن‌هاي تئاتر تعطيل و بهترين وقت براي برنامه‌ريزي براي ديدن نمايشي تازه. همين امروز مي‌توانيد سري به سايت تيوال بزنيد و براي خريد اينترنتي بليت نمايش «سقراط»، اقدام كنيد. اين نمايش يكي از نخستين نمايش‌هايي است كه در سال 94 و در هفتمين روز فروردين در تالار وحدت روي صحنه رفته و تا آخر فروردين اجرا دارد. فرهاد آييش، لادن مستوفي، بهناز نازي، ايوب آقاخاني، يعقوب صباحي، كتانه افشاري و... در اين نمايش بازي مي‌كنند و حميدرضا نعيمي، نويسنده و كارگردان اين نمايش است. اين نمايش هرشب ساعت هفت اجرا مي‌شود و قيمت بليت‌هاي آن‌هم بين 15 تا 40 هزارتومان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون