• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3257 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

خبر

لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه فعلا در اولويت نيست

سخنگوي جبهه رهروان ولايت با بيان اينكه فعلا به دلايلي راه‌اندازي جبهه رهروان را مسكوت گذاشته‌ايم، گفت: آقاي لاريجاني به عنوان عضو جبهه رهروان ولايت گفت نبايد فرع، ما را از اصل غافل كند. صفر نعيمي ‌رز، سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرين تحركات براي راه‌اندازي جبهه رهروان ولايت، اظهار داشت: فعلا به دلايلي راه‌اندازي جبهه رهروان را مسكوت گذاشته‌ايم. وي در پاسخ به اين پرسش كه چه دلايلي سبب شده راه‌اندازي جبهه رهروان ولايت را مسكوت بگذاريد، گفت: به نظر ما مطالبي وجود دارد كه در اولويت هستند مانند ديدار با وزرا در فراكسيون، رايزني با رييس‌جمهوري در مورد مسائل مختلف و غيره. سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت در پاسخ به اين پرسش كه نظر آقاي لاريجاني در مورد راه‌اندازي جبهه رهروان چيست، اظهار كرد: آقاي لاريجاني به عنوان عضو جبهه رهروان ولايت گفت نبايد فرع، ما را از اصل غافل كند بنابراين راه‌اندازي جبهه پيروان فعلا در اولويت نيست.

 

تشكيل حزب «اميد ملت» با نمايندگان فعلي و سابق مجلس

نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس از نهايي شدن پيش‌نويس اساسنامه حزب «اميد ملت» خبر داد و گفت: اساسنامه اين حزب به زودي نهايي شده و براي دريافت مجوز تقديم وزارت كشور مي‌شود. اسماعيل جليلي در گفت‌وگو با تسنيم از نهايي شدن پيش‌نويس اساسنامه حزب «اميد ملت» خبر داد و گفت: حزب اميد ملت چندي پيش و متشكل از جمعي از نمايندگان مجلس، چه نمايندگان ادوار و چه نمايندگان فعلي تشكيل شده است. در حال حاضر مراحل نهايي تهيه پيش‌نويس اساسنامه حزب «اميد ملت» از سوي موسسان اين حزب در حال نهايي شدن است و به‌زودي اساسنامه آن نهايي مي‌شود. نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس با بيان اينكه تاكنون نشست‌هايي با افراد و جريانات نزديك به مشي اعتدالي حزب اميد ملت داشته‌ايم، اظهار داشت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، قرار است اساسنامه اين حزب تا سه هفته آينده نهايي و براي دريافت مجوز فعاليت تقديم وزارت كشور شود. جليلي با تاكيد بر اينكه حزب اميد ملت داراي منش اعتدالي است، افزود: با اين رويكرد تمامي افراد معتدل و فعال در جريانات سياسي مي‌توانند در اين حزب حضور يابند. وي در پايان خاطرنشان كرد: قرار است حزب «اميد ملت» حضوري فعال و گسترده در ميان احزاب و تشكل‌ها داشته باشد، ما برنامه‌ جامعي براي حضور گسترده در انتخابات مجلس و نيز انتخابات‌هاي آينده داريم.

 

تكميل اعضا و كميته‌هاي ستاد انتخابات جبهه پيروان

رييس ستاد انتخابات جبهه پيروان خط امام و رهبري از تكميل اعضا و كميته‌هاي ستاد انتخابات جبهه پيروان خط امام و رهبري خبر داد. محسن كوهكن در گفت‌وگو با تسنيم، اظهار داشت: پيش از اين ستاد انتخاباتي جبهه پيروان به‌رياست بنده تشكيل شد و بنده، اسدالله بادامچيان، احمد كريمي اصفهاني و محمد ناظمي اردكاني به عنوان اعضاي ستاد انتخابات جبهه پيروان انتخاب شديم. در آخرين جلسه شوراي مركزي جبهه پيروان، برخي اعضا و كميته‌هاي زيرمجموعه به ستاد انتخابات جبهه افزوده شدند و بر اين اساس آقاي محمدنبي حبيبي به عنوان رييس كميته استان‌هاي جبهه به ستاد انتخابات جبهه اضافه شدند. رييس ستاد انتخابات جبهه پيروان افزود: قرار شده است خواهران عضو جبهه شورايي را تشكيل دهند تا فعاليت خواهران در امر انتخابات هم‌عرض فعاليت برادران و به عنوان يك واحد زيرمجموعه صورت گيرد. كوهكن يادآور شد: احتمال دارد واحدي به نام واحد اقشار در هفته آينده به عنوان زيرمجموعه ستاد انتخابات جبهه پيروان خط امام و رهبري تشكيل شود. وي با بيان اينكه ستاد انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري جلسات خود را آغاز كرده است، گفت: از زمان تشكيل اين ستاد هر هفته يك جلسه برگزار مي‌كرديم و ان‌شاءالله با اضافه شدن اين دو نفر جلسات ستاد منضبط‌تر برگزار خواهد شد.سيد‌كمال‌الدين سجادي، سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري نيز گفت: كميته تبليغات و روابط عمومي، سياسي، خواهران و استان‌ها به ستاد انتخابات جبهه پيروان خط امام و رهبري افزوده شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون