• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3257 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

خبر كوتاه

راباه تا دو روز آينده به تيم ملي اميد جواب مي‌دهد

تيم ملي اميد ايران از دي‌ماه‌ در مرحله دوم رقابت‌هاي مقدماتي المپيك به ميدان مي‌رود. ديروز خبر جدايي مجيد صالح از كادرفني تيم ملي اميد به طور رسمي اعلام شد. اين مساله درحالي است كه قرار است يك مربي فرانسوي جايگزين او شود. راباه كه سابقه همكاري با فليپ تروسيه را در كارنامه دارد چندي پيش به ايران آمد و با محمدخاكپور سرمربي و حبيب كاشاني مدير تيم ملي جلسه گذاشت. قرار است طي امروز و فردا شرايط و خواسته‌هاي خاكپور در ايميلي به اين مربي اعلام شود و او هم تا 2-3 روز آينده جواب نهايي خود را اعلام كند. در صورت توافق اين مربي از 20 خرداد با حضور در آنكارا اردوي تيم ملي اميد در تمرينات اين تيم شركت مي‌كند.

 

حدادي در ليگ الماس ششم شد

سومين مرحله ليگ «الماس» د‌و‌و‌ميد‌ا‌ني در سال 2015 ديروز در يوجين امريكا آغاز شد و در مهم‌تر‌ين ر‌قابت‌ اين مرحله و در ماده پرتاب ديسك احسان حدادي به ر‌قابت‌ با حريفان خود پرداخت. احسان حدادي (ايران)، گرد كانتر (استوني)، مارتين كوپر (استوني)، پيوتر مالوچوفسكي (لهستان)، جرد اسكورمنس (امريكا)، روبرت اوربانك (لهستان)، ويكاس گودا (هند) و مارتين ويريگ (آلمان) هشت پرتابگر حاضر در اين مرحله بودند. حدادي در شش پرتاب خود ديسك را به ترتيب 37/59، 58/60،     82/58، 82/60 و 67/61 پرتاب كرد. چهارمين پرتاب حدادي با خطا همراه بود. بنابراين بهترين پرتاب احسان حدادي 67/61 بود كه با اين ركورد در جايگاه ششم قرار گرفت.

 

افشار‌زاده مديركل شد تا استعفا دهد؟

درحالي كه جلسه هيات‌مديره باشگاه استقلال در روزي بي‌ربط و زودتر از تمام طول فصل قرار بود برگزار شود «در تمام طول فصل اين جلسه روز دوشنبه بود و برخي مواقع چهارشنبه»، اين جلسه به تعويق افتاد تا شايعه شود كه وزارت ورزش مي‌خواهد با تغيير برخي اعضاي هيات‌مديره كه كار مثبتي براي استقلال طي ماه‌هاي اخير انجام ندادند، هيات‌مديره‌اي جديد را براي راهبرد استقلال انتخاب كند و اين جلسه به همين دليل به تعويق افتاده است. بهرام افشارزاده اما چندي پيش خبر از اين داده بود كه وزير ورزش به او گفته دنبال اسپانسر باشد تا در نقل و انتقالات استقلال به مشكل نخورد. اما او روز گذشته با وزير جلسه‌اي برگزار كرد و سپس حكم جديدي به عنوان مديركل حوزه وزارتي را از گودرزي دريافت كرد. اين اتفاق باعث شد شايعه استعفاي او از مديرعاملي استقلال بيشتر از قبل قوت بگيرد. از طرفي ديگر علي فتح‌الله‌زاده در اقدامي عجيب خودش را آماده بازگشت به باشگاه كرده و از آماده شدن ليست بازيكنان فصل آينده و حتي سرمربي جديد استقلال صحبت‌به ميان آورده است. اين در حالي است كه فتح‌الله‌زاده به هيچ عنوان گزينه وزارت ورزش براي مديرعاملي استقلال نيست. اگر بود اوايل فصل گذشته توسط مديران همين وزارت ورزش از كار بركنار نمي‌شد. با اين حال همه ابهامات درباره وضعيت كادر فني و مديريتي باشگاه استقلال در هفته جاري مشخص خواهد شد. به ويژه در شرايط كنوني كه شنيده مي‌شود بعضي افراد سرمايه‌گذار برنامه‌ريزي‌هاي لازم را براي در اختيار گرفتن مديريت باشگاه انجام داده‌اند و به زودي اين خبر هم اعلام رسمي خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون