• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3257 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

سرخط خبرها

  علي دوستي‌‌مهر، سرمربي پيشين تيم‌هاي نوجوانان و جوانان هدف از تشكيل آكادمي كيا را كشف استعدادها، پرورش صحيح و بالا بردن تجربه بازيكنان در رده‌هاي پايه دانست و اعلام كرد كه اين آكامي در تلاش است تا فوتبال مدارس و آموزشگاه‌ها را زنده كند.
  فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) اعلام كرد كه كشورهاي تمامي قاره‌ها به جز آسيا مي‌توانند براي ميزباني مسابقات جام جهاني ۲۰۲۶ پيشنهاد بدهند. آسيا به دليل برگزاري جام جهاني ۲۰۲۲ در قطر، از اين گردونه خارج شده است.
  الهه احمدي در سومين روز رقابت‌هاي جام جهاني تيراندازي مونيخ در تفنگ سه وضعيت با ۵۶۲ امتياز در رده چهل و چهارم قرار گرفت.
  وضعيت جسماني مايلي‌كهن وخيم شد / پيشكسوت فوتبال ايران كه از روز گذشته به دليل عارضه قلبي در بيمارستان بستري شده از ديروز با بهبود وضعيتش از بخش ICU خارج شده بود/ مربي و بازيكن سابق تيم ملي ايران امروز با وخيم شدن شرايطش جراحي مي‌شود.
  رييس كميته نقل و انتقالات سازمان ليگ از آغاز همزمان نقل و انتقالات ليگ برتر و ليگ دسته اول فوتبال از روز 12 خرداد خبر داد.
  اومانيا، مدافع كاستاريكايي پرسپوليس كه بازيكني ثابت در تركيب اين تيم بود روز گذشته ايران را به مقصد كشورش ترك كرد تا در تركيب تيم ملي كشورش حاضر شود. ميشل اومانيا البته پيش از رفتن بابت بدقولي مسوولان پرسپوليس بابت عدم پرداخت مطالباتش ناراضي‌ است و اعلام كرده در صورت ادامه اين وضعيت مجبور است پيگيري آن را از سوي FIFA دنبال كند.
  گفته مي‌شود آندو تيموريان به دنبال ادامه فوتبالش در خارج از ايران براي فصل آينده است. برادر كاپيتان تيم ملي درباره آينده اين بازيكن گفت: «آندو تصميم دارد در خارج از ايران فوتبال خود را دنبال كند و بعد از پايان كار تيم ملي حتما درباره آينده‌اش تصميمات لازم را اتخاذ خواهد كرد.»
  مجيد صالح از تيم ملي اميد كناره‌گيري كرد / مربي سابق استقلال كه مدتي دستيار محمد خاكپور در تيم اميد بود از سمت خود كنار رفت و احتمالا هدايت يك تيم باشگاهي را بر عهده مي‌گيرد.
  مربيان تيم ملي كانوپولو معرفي شدند / ابوذر قاضي‌عسگر به عنوان مربي بزرگسالان، مهران قزلباش مربي جوانان و اشكان صيادي به عنوان مربي زير ۱۶ سال مردان معرفي شدند
  عليرضا منصوريان، جواد زرينچه، پرويز مظلومي و مجيد نامجومطلق گزينه‌هاي داخلي سرمربيگري استقلال براي فصل آينده هستند اما يك گزينه ديگر نيز به جمع اين افراد اضافه شده است. فيروز كريمي سرمربي پيشين استقلال و فعلي ملوان جزو گزينه‌هاي سرمربيگري آبي‌پوشان قرار گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون