• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3257 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

تيتربازي:

بنگر: قرارداد هم نداشتم با تمام وجود در پرسپوليس مي‌ماندم/ اميدوارم مشكلات پرسپوليس كمتر شود و شرايط مالي به شكلي باشد كه با بازيكنان بزرگ، تيم خوبي ببنديم.
تاج: مرجع رسيدگي به باشگاه مس كرمان كميته اخلاق است و ما آمادگي براي هر كاري داريم / ما اين آمادگي را داريم در صورتي كه كميته اخلاق تيمي را حذف كند، بدون اينكه خللي در برنامه‌ها ايجاد شود، سازماندهي خود را به نحو احسن انجام دهيم.
كفاشيان: بلاتر نبايد حمايت آسيا و آفريقا را فراموش كند / ايجاد حواشي و دستگيري برخي اعضاي فيفا از قبل برنامه‌ريزي شده بود/ برخي كشورهاي امريكايي و اروپايي سعي داشتند با ايجاد فشار به مقاصد خود برسند و با رسانه‌هايشان انتخابات را مختل كنند/ من بچه جنگ هستم و از شايعه بمبگذاري نترسيدم/ حالا وقت امتياز گرفتن از فيفا است
نجف نژاد: وزير گفت اين هفته هم براي استقلال مربي انتخاب نكنيد/ در جلسه روز دوشنبه كه خود من هم بعد از ماموريت كاري چندروزه در آن حضور خواهم داشت بحث‌هاي مختلفي مثل اسپانسرينگ باشگاه، آينده تيم و سرمربي آينده را بررسي مي‌كنيم اما هيچ تصميمي نمي‌گيريم، چون نياز داريم در اين مدت بحث گزينه‌هاي مختلف را به دقت بررسي كنيم.
مظلومي: براي سرمربيگري استقلال هنوز با من صحبتي نشده است
باقري: هيچ اطلاعي از ليست ورودي و خروجي پرسپوليس ندارم/ برانكو مي‌خواهد بهترين تيم را در اختيار داشته باشد/ دوست دارم مربي پرسپوليس بمانم
خوردبين: در عربستان پول نداشتيم و در راهروي هتل تمرين كرديم/ الان بازيكن براي ۵ هزار تومان رنگ پيراهنش را عوض مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون